DayUp wchodzi w nową kategorię z produktem Protein Boost

Innowator na rynku zdrowej żywności, firma Arteta, ponownie zaskakuje, wprowadzając nowość do oferty marki DayUp. To serek twarogowy DayUp Protein Boost, który jest wysokobiałkową i zdrową alternatywą dla popularnych serków homogenizowanych.

Protein Boost to pierwszy na rynku tego typu serek twarogowy, zawierający aż 8 g naturalnego białka, pochodzącego z chudego twarogu. Jest to propozycja idealna dla wszystkich amatorów serków, którzy cenią czysty skład produktów i wygodę ich spożywania. Dzięki temu, że DayUp Protein Boost jest stworzony w duchu clean label mogą po niego sięgać również osoby, które dotychczas omijały produkty tej kategorii w obawie przed szkodliwymi składnikami i zawartością cukru dodanego. Z nowością od DayUp może identyfikować się również młodzież i dorośli, gdyż komunikacja i jej styl dostosowana jest do tej grupy wiekowej.

Nowość zamknięta została w opakowaniu typu pouch, które pozwala na cieszenie się zdrową przekąską gdziekolwiek mamy na to ochotę. Brak konieczności przechowywania go w lodówce dzięki pasteryzacji sprawia, że jest to jedyny taki serek na rynku.

DayUp Protein Boost dostępny jest w trzech wariantach smakowych: waniliowym, truskawkowym i jagodowym. Bazę produktu stanowi chudy, wysokobiałkowy twaróg, owoce oraz siemię lniane, których połączenie tworzy niezwykłą kompozycję smaków. W wariancie waniliowym użyte zostały prawdziwe, zmielone laski wanilii.

DayUp Protein Boost to zdrowa alternatywa dla serków homogenizowanych. Cechuje się czystym składem, co oznacza, że nie zawiera dodatku cukru, skrobi modyfikowanej, syropu glukozowo-fruktozowego, żelatyny i sztucznych aromatów czy konserwantów. Tak jak inne produkty marki wpisuje się w hasło #bezściemy.

„Konsekwentnie dążymy do tego, aby konsumenci mogli cieszyć się coraz bardziej urozmaiconą, zdrową żywnością. Dzięki najnowszemu produktowi DayUp Protein Boost dajemy możliwość osobom, którzy lubią serki homogenizowane, sięgnięcia po produkt o czystym składzie. Stworzenie produktu bogatego w białko wpisuje się również w aktualny trend „protein snack”, dotyczący mody na bogate w białko produkty, które idealnie sprawdzą się jako zdrowa, sycąca przekąska na uczelni, w pracy czy po treningu – mówi Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.