Bardzo szybkie placki bananowe dwuskładnikowe. Bez mleka i cukru. Nie tylko dzieci je pokochają

Placki bananowe są świetnym pomysłem na śniadanie lub podwieczorek. Przypadną do gustu szczególnie dzieciom. Są bardzo proste do zrobienia i wymagają tylko dwóch składników. Jak je przygotować?

Więcej ciekawych przepisów znajdziecie na naszej stronie głównej Gazeta.pl

Zobacz wideo Chłodnik z botwinki

Przepis na placki bananowe jest bardzo prosty i każdemu się uda. Potrzeba do niego tylko dwóch produktów, które są chyba w każdym domu. Pamiętajcie, aby liczbę składników dostosować do swoich potrzeb (z podanej ilości można zrobić tylko kilka placków).

Placki bananowe są zdrowe i pyszne. Zdjęcie ilustracyjnePlacki bananowe dla każdego. Sprawdź najlepsze przepisy

Składniki do placków bananowych są tylko dwa. Nie potrzeba mąki, mleka ani cukru

Do upieczenia placków przygotuj sobie następujące produkty:

  • banany - dwie średniej wielkości sztuki (najlepiej bardzo dojrzałe),
  • jajka - tyle samo, co bananów.

Jeśli chcesz możesz dodać przyprawy np. cynamon, wanilię lub kakao.

Placki bananoweFit śniadanie na rozruch. Kilka sposobów na placki - bananowe czy jabłkowe?

Przygotowanie placków bananowych jest bardzo proste. Każdy da sobie radę

Pieczenie dwuskładnikowych racuszków to tylko kilka etapów:

  1. Obierz banany i zrób z miąższu puree;
  2. Dodaj jajka i wymieszaj dokładnie z masą bananową;
    Jeśli chcesz, możesz wcześniej osobno zmiksować jajka i dopiero wtedy je dodać je do owoców;
  3. Możesz też dodać odrobinę cynamonu, kakao bądź wanilii;
  4. Rozgrzej na patelni odrobinę tłuszczu i smaż małe placuszki aż będą rumiane z obu stron;
  5. Pamiętaj, że ciasto jest delikatne i łatwo się rozpada, więc wylewaj na patelnię naprawdę małe porcje;
  6. Placki przed podaniem odsącz z tłuszczu na papierowym ręczniku;

Gotowe racuchy bananowe podawaj same, posypane cukrem pudrem lub z ulubionymi dodatkami, np.:

  • bitą śmietaną,
  • gęstym jogurtem,
  • kremem czekoladowym,
  • miodem,
  • dowolną słodką polewą,
  • dodatkowymi owocami,
  • dżemem,
  • masłem orzechowym,
  • twarożkiem,
  • serkiem mascarpone,
  • syropem klonowym,

Smacznego!

Więcej o: