Gulasz od Anny Lewandowskiej. Odpowiednie składniki to podstawa smacznego dania

Anna Lewandowska zawsze zaskakuje przepisami, dietami i pomysłami na przekąski. Wiele można wyciągnąć z jej codziennego życia, a także z tego jak się odżywia. Przepis na autorski gulasz Anny Lewandowskiej jest prosty i bardzo smaczny. Warto sprawdzić jak robi to trenerka.

Gulasz to na pewno bardzo sycące danie, które zadowoli nie jedno podniebienie. Przygotowywane w wersji z mięsem jak i z samymi warzywami. Przepis jest banalnie prosty, a danie przygotujesz w jednym garnku, co na pewno bardzo ułatwia późniejsze sprzątanie.

Anna Lewandowska to znana sportsmenka, trenerka personalna, dietetyczka oraz osobowość medialna. Prywatnie mama dwóch córek i żona piłkarza Roberta Lewandowskiego. Jej plany treningowe i żywieniowe stały się bardzo popularne i coraz więcej osób decyduje się na wspólne działanie z trenerką.

Trenerka podzieliła się na swojej stronie z czytelnikami przepisem na gulasz. Jest on tradycyjny z nutką cytryny, która nadaje mu wyjątkowy smak. Kluczem do dobrego smaku są świeże warzywa i odpowiedni dobór mięsa. Jak wygląda jego przygotowanie? Właśnie sprawdzamy.

Przepis Anny Lewandowskiej na gulasz

Składniki

  • 140 g wołowiny rostbef,
  • pół cebuli,
  • 2 marchewki,
  • papryka czerwona,
  • 1 łyżka soku z cytryny,
  • ½ łyżeczka oleju kokosowego,
  • szczypta soli i pieprzu,
  • liść laurowy, ziele angielskie, tymianek, chilli, papryka słodka - wszystko do smaku.

Sposób przygotowania

  1. Pierwszym krokiem będzie przyrządzenie mięsa. Wołowinę pokrój w kostkę, umieść w misce i przypraw solą i pieprzem.
  2. W garnku nagrzej tłuszcz i podsmaż na nim mięso. Dodaj do tego ziele angielskie i liście laurowe.
  3. Warzywa umyj a te, które tego wymagają obierz i wszystkie pokrój. Umieść w garnku, w którym smaży się mięso i podduś przez około 20 minut.
  4. Po tym czasie dodaj sok z cytryny, tymianek, chilli i paprykę słodką. Gotuj przez kolejne kilka minut. Od czasu do czasu mieszaj, aby składniki nie przywarły do dna.
Więcej o: