Jajecznica od Lewandowskiej. Zupełnie inna niż klasyczne wersje. Te składniki dodaje trenerka

Jajecznica Anny Lewandowskiej to propozycja na wysokobiałkowe śniadanie. Trenerka i dietetyczka proponuje zupełnie nową odsłonę popularnej potrawy. Dodatek mięsa sprawia, że uczucie sytości zostanie z nami na dłużej. Jak ją wykonać? Prezentujemy przepis.
Zobacz wideo Znamy sekret młodego wyglądu Roberta Lewandowskiego. Zdradziła go Anna Lewandowska

Anna Lewandowska poza byciem trenerką personalną jest także dietetyczką i wyjątkową osobowością medialną. Prowadzi bloga, na którym można znaleźć wiele ciekawych przepisów. Jednym z nich jest jajecznica pełna dodatków.

Mini pączki seroweMinipączki. Będą pulchniutkie i okrąglutkie dzięki trikowi z olejem i łyżką

Przepis na jajecznicę Anny Lewandowskiej

Jajecznica nie musi być nudna. Najczęściej przygotujemy ją na maśle, wbijając kilka jaj i doprawiając solą i pieprzem. Zdarza się, że ostatecznie wyląduje w niej cebula lub pomidor. Anna Lewandowska ma jednak nieco inną propozycję. Śniadanie jest bardzo sycące, a wszystko za sprawą mięsa z indyka! Przepis, który prezentujemy, pochodzi z oficjalnej strony Anny Lewandowskiej. 

Składniki:

  • 2 jaja,
  • 40 g pomidorów,
  • 25 g szpinaku,
  • polędwica z indyka,
  • mała tarta marchewka,
  • cebula,
  • sól himalajska,
  • pół awokado,
  • masło klarowane.

Jeśli posiadamy jarmuż, możemy go wykorzystać zamiast szpinaku.

 

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Zupa pieczarkowa z makaronem to hrabina wśród zup. Zapomnij o śmietanieZupa pieczarkowa z makaronem to hrabina wśród zup. Zapomnij o śmietanie

Jajecznica od Lewandowskiej. Przepis krok po kroku

  1. Masło wrzucamy na patelnie i rozgrzewamy. Dodajemy pokrojoną w kostkę cebulę. 
  2. Marchew obieramy i ucieramy na dużych oczkach kuchennej tarki. Wrzucamy do smażącej się cebulki. 
  3. Pomidora sparzamy i obieramy ze skóry. Kroimy w kostkę i dodajemy do warzyw na patelni. 
  4. Dodajemy szpinak oraz polędwicę z indyka posiekaną w drobne części. Wszystko dokładnie mieszamy i smażymy.
  5. Jajka rozbijamy, oddzielając białka od żółtek. 
  6. Do smażących się warzyw wlewamy najpierw białka, a kiedy się zetną, dodajemy żółtka. Mieszamy.
  7. Pod koniec dodajemy obraną i posiekaną w kostkę awokado połowę awokado. Doprawiamy do smaku.

Anna Lewandowska podkreśla, że żółtka są bogate w kwasy tłuszczowe omega-3 oraz lecytynę, które działają przeciwzapalnie i przeciwzakrzepowo. Dlatego nie bójmy się jajecznicy!

Smacznego!

Więcej o: