Donuty - pycha. Smażony kurczak - pycha! Smażony kurczak pomiędzy dwoma donutami - i tutaj robi się dziwnie. Tak, amerykański oddział KFC, idąc za ciosem po sukcesie kurczaków podawanych z minigoframi i słodkim syropem, postanowił wprowadzić kolejny nietuzinkowy produkt do swojej oferty.
Nowa propozycja sieciówki to burger, w którym bułkę zastępują dwa pączki z dziurą w środku, a pomiędzy nimi znajduje się słynny smażony kurczak w panierce. To nie jest jedyne danie, które chce zaoferować swoim klientom. Drugą opcją jest kubełek ze skrzydełkami lub filetami z kurczaka oraz właśnie donuty. Kubełek kosztuje 5,49 dolarów, zaś za burgera trzeba zapłacić 5,99 dolarów.
Zarówno w USA, jak i w innych miejscach na świecie coraz większą popularnością cieszą się podobne połączenia smakowe. Słodki sos, porcja węglowodanów i mięsny smak umami to kompozycja, którą się kocha albo nienawidzi. Patrząc na sukcesy tego typu dań, chociażby słynnych lodów z bekonem, które niedawno można było dostać w polskich restauracjach Burger Kinga, większość ludzi skłania się ku takim wariacjom smakowym. Pozostaje jedynie kwestia kaloryczności takiego posiłku, bo nawet jak na fast food, to całkiem sporo tłuszczu i węglowodanów.
Jeśli jednak wolicie zdrowszy fast food, sprawdźcie poniższe wideo. Joanna Jędrzejczyk podzieliła się z nami swoim przepisem na fit burgera.
Nowe propozycje od KFC przynajmniej na razie nie będą dostępne dla wszystkich klientów. Sieciówka wprowadziła je od 16 września do czasowej oferty w amerykańskich restauracjach w Norfolk i Richmond w stanie Virginia oraz w Pittsburghu na terenie Pensylwanii. Jeśli nowe dania spotkają się z pozytywnymi komentarzami, być może zostaną wprowadzone do stałej oferty, ale o tym na razie brak informacji.
Czy taka propozycja miałaby szansę zawładnąć sercami i żołądkami Polaków? A może to już przesada?
Zobacz również: