Lidl rezerwuj produkty, zanim przyjdziesz do sklepu. Nowa usługa sieci

Sklepy przepychają się między sobą nowymi usługami, które mają ułatwić zakupy. Teraz duży nacisk stawia się na zmniejszanie liczby klientów na salach sprzedażowych. Taki cel obrał zarząd Lidla, wprowadzając nową funkcjonalność.

Wiele sklepów wprowadziło nowe usługi, dzięki którym klienci mogą zrobić zakupy bez wychodzenia z domu lub znacznie ograniczyć czas spędzony w markecie. Pisaliśmy chociażby o zamawianiu produktów z Auchan z odbiorem w lodówkomatach czy współpracy Biedronki i Glovo, by zakupy dowożono do klientów także w niedziele. Przyszła kolej na inną popularną sieciówkę.

Lidl rezerwuj produkty zawczasu

W Lidlu będzie można zarezerwować produkty bez konieczności chodzenia po sklepie i wybierania potrzebnych rzeczy. Następnie wystarczy przyjść po zakupy skompletowane przez pracownika i za nie zapłacić. To znaczne ułatwienie zarówno dla klientów, którzy nie muszą czekać w kolejkach ani tłoczyć się w sklepach, jak i dla sklepów - funkcjonalnośc zapewni mniejszy ruch przy zachowaniu ciągłości sprzedaży.

Nowa usługa Lidla będzie dostępna od 24 maja poprzez stronę: rezerwuj.lidl.pl. Jak czytamy na portalu Business Insider, w pierwszej kolejności zostanie przetestowana w wybranych miejscach.

Zobacz wideo Jak samodzielnie zrobić kanapkę lodową? Prosty sposób na pyszny deser

Co sądzicie o takim pomyśle? Skorzystacie z opcji rezerwacji produktów?

Więcej o:
Komentarze (3)
Lidl rezerwuj produkty, zanim przyjdziesz do sklepu. Nowa usługa sieci
Zaloguj się
  • jlesniewska1

    Oceniono 1 raz 1

    Nie powtarzam się tylko się logowałam i tak wyszło!

  • jlesniewska1

    0

    Bardzo dobra decyzja popieram od dawna myślałam o takiej formie zakupów

  • summer68

    0

    Zwykle szedłem do Lidla powiedzmy po 3 konkretne produkty, a wychodziłem z kilkunastoma. Jak dla mnie i mojego portfela to dobra opcja, ale dla sieci ...?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX