Już 13 grudnia KFC wypuści nową reklamę. Tym razem będzie miała formę krótkiego filmu - thrillera romantycznego. W filmie oczywiście pojawi się postać Pułkownika Sandersa, założyciela sieci, który użyczył swojego wizerunku do jej logo. W jego rolę wcieli się amerykański aktor Mario Lopez. Film ma być zatytułowany "Przepis na uwodzenie" i trwać 15 minut. Jego premiera będzie miała miejsce 13 grudnia na kanale Lifetime. W sieci można znaleźć zwiastun reklamy:
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Młoda dziedziczka zmaga się z uczuciem adoratora, którego wybrała dla niej matka. Przybycie przystojnego kucharza, Harlanda Sandersa, mającego wielkie marzenie i znającego sekretny przepis na smażonego kurczaka, uruchamia lawinę wydarzeń i zdradza plany matki. Czy sprytna dziedziczka ucieknie razem z Harlandem, czy spełni oczekiwania matki?
Film powstał w ramach partnerstwa KFC i Lifetime. Jak wynika z oficjalnego ogłoszenia prasowego, amerykańscy klienci, którzy zamówią zestawy z KFC przez UberEats i wydadzą na nie co najmniej 20 dolarów, będą mogli otrzymać sześć kawałków kurczaka gratis.
Spójrzmy prawdzie w oczy, te święta będą inne, więc dlaczego nie spędzić czasu w domu z trzymającym w napięciu filmem i naszym słynnym kurczakiem? "Przepis na uwodzenie" będzie doskonałą wymówką, aby w święta móc zwinąć się pod kocem i spędzić je na własny sposób
- mówi Andrea Zahumensky, dyrektorka marketingu KFC w Stanach Zjednoczonych, czytamy na stronie KFC.
Po premierze na kanale Lifetime, film będzie można obejrzeć przez aplikację, na stronie internetowej oraz w serwisie video na żądanie.
Jak obstawiacie? Będzie "palce lizać" czy "jaka piękna i długa reklama KFC"?