Zima nie musi być monotonna. Właśnie taki motyw przewodni towarzyszył twórcom kampanii McDonald's, którzy po raz kolejny zaprezentowali nową odsłonę Burgera Drwala. Pierwszy raz pojawił się w ofercie restauracji w 2013 i z czasem stał się klasycznym zimowym hitem. W podstawowej wersji kanapka wypełniona jest wołowym kotletem, plastrami bekonu, panierowanym serem oraz serowo-bekonową bułką. Od 20 listopada 2024 słynny burger ponownie jest dostępny w menu McDonald's we wszystkich restauracjach w Polsce. Nieco później, bo 27 listopada, pojawią się inne wersje Drwala.
W tym roku na mieszkańców Wrocławia czeka niemała gratka. Z okazji powrotu Burgera Drwala do McDonald’s zorganizowano wyjątkową kampanię. Od kilku tygodni krążyły plotki i domysły wokół konstrukcji, która pojawiła się przy ul. Bardzkiej 3a. Tajemnica w końcu została ujawniona. Restauracja została bowiem przemieniona w ogromną interaktywną kolorowankę. Wszystko po to, aby zgodnie z przyświecającą twórcom ideą "pokolorować" zimową szarość.
- Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego "Lepszej strony zimy". W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach - ujawnił Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska. Warto również zaznaczyć, że restauracja we Wrocławiu w odmienionej odsłonie będzie otwarta od 20 do 27 listopada w godz. 7-2.
Goście punktu McDonalds's zlokalizowanego przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu mogą również jako pierwsi w Polsce już teraz skorzystać z okazji, aby spróbować tegorocznej nowości w ofercie - Burgera Drwala z kurkami. Oprócz stałych dodatków (mięsny kotlet, bekon, sałata, sos, serowo-bekonowa bułka) znajdziemy w nim serowy kotlet kurkowy w panierce. Dzięki zaproszeniu McDonald's miałam okazję go spróbować. Zamiast dużych kawałków grzybów kurki są drobno posiekane i delikatnie zatopione w serowym kotlecie.
We Wrocławiu serwowane są już także wersje: z kurczakiem, żurawiną oraz chrzanem. Wiele osób zadawało pytanie: co z wersją podwójną i na ostro? Fani Burgera Drwala mogą odetchnąć z ulgą. W tym roku każdą opcję można dostosować i wybrać wariant z podwójnym mięsem lub dodać jej ostrości podczas personalizacji.
W tym roku Drwal będzie dostępny przez osiem tygodni. Jego cena? Klasyczna wersja kosztuje 24,90 zł, czyli tyle samo co w poprzednim roku. Za zestaw z frytkami i napojem trzeba zapłacić nieco więcej, bo 32,90 zł. Wersja powiększona wymaga dopłaty trzech zł. Jak prezentują się ceny pozostałych wariantów burgera? Drwal z kurkami, chrzanem lub żurawiną to koszt 25,90 zł.
Jakub Strutyński zdradził nam też kilka ciekawostek na temat popularnej kanapki. Okazuje się, że mimo wprowadzanych nowości największym zainteresowaniem co roku cieszy się klasyczny Drwal. Jego sukces zainspirował restauracje McDonald's w innych krajach, które postanowiły wprowadzić kanapkę do swojego menu. W Czechach i na Słowacji nosi ona nazwę Cheese King, z kolei w Niemczech Big Rösti.
Skąd jednak w ogóle wziął się pomysł na stworzenie Drwala? To była odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na jedzenie związane z okresem świątecznym, zwłaszcza w listopadzie i grudniu. Następnie połączono kulinarne inspiracje z innych państw np. bułka z wtopionym bekonem, która jest popularna w Niemczech. Twórcy słynnej kanapki wyznali, że w przeszłości testowano nawet wersję z... kiszoną kapustą. Jednak pomysł ostatecznie odrzucono z uwagi na złą kompozycję smakową. Jeśli masz ochotę, to zagłosuj w naszej sondzie, która znajduje się poniżej.