5 sposobów na zdrową wiosnę

Lepsza pogoda, dłuższe dni sprawiają, że wiosną mamy więcej energii do działania. Dlatego oprócz wiosennych porządków w domu, warto "posprzątać" organizm po zimie. Wystarczy wprowadzić kilka zdrowych nawyków, by zregenerować ciało i wprowadzić się w dobry nastrój.

Korzystaj z pogody i spędzaj czas na dworze. Nieważne czy spacerujesz, biegasz, jeździsz na rowerze, każda aktywność na powietrzu sprawi, że poczujesz się lepiej zarówno fizycznie, jak i psychicznie.

 Zadbaj o skórę, wiosenne słońce też może „przypiec”, więc nie zapominaj o kremach z filtrem. Pamiętaj też o okularach przeciwsłonecznych, by chronić oczy.

Pij odpowiednią ilość płynów. Oczywiście woda to podstawa, ale możesz wybrać też koktajle z owoców i warzyw, wzbogacając ich prozdrowotne właściwości dodatkiem polskich superfoodów np. Zielonym Mixem (Zdrowe Pola) zawierającym zieloną nać pietruszki, młody jęczmień i liście jarmużu.

 Pamiętaj o owocach i warzywach. Zanim pojawią się nowalijki, kreatywnie wykorzystaj, to co jest dostępne w sklepach np. pasty warzywne sprawdzają się nie tylko na kanapkach, ale może je też dodać do makaronu, czy naleśników (oczywiście pełnoziarnistych). Pamiętaj tylko, żeby wybierać produkty 100% naturalne np. pasty Wa:Żywo (Zdrowe Pola).

 Wysypiaj się. Sen jest ważny dla zdrowia, urody i dobrego humoru.

Zdrowe Pola Zielony mixZdrowe Pola Zielony mix fot. materiały prasowe