- Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty - mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services. - Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu.
Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.
Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.