Znamy laureatów akcji "Przerwa na wspólne czytanie"

W akcji Kinder "Przerwa na wspólne czytanie" wzięło udział ponad tysiąc bibliotek, spośród których zostało wyłonionych aż 300 zwycięskich placówek. Miłośnicy literatury, aby wesprzeć ideę wspólnego czytania rodziców z dziećmi oddali łącznie ponad 2 miliony 350 tysięcy głosów. Już niedługo do finalistów trafią pakiety książek oraz wygodne pufy.

Akcja „Przerwa na wspólne czytanie” właśnie dobiegła końca. Głosy zostały policzone, a nagrody już wkrótce trafią do lokalnych bibliotek. Czytelnicy z całego kraju wykazali się ogromnym zaangażowaniem, jednak najwięcej zwycięskich placówek znajduje się w województwie mazowieckiem.

Do grona bibliotek, które spotkały się ze szczytowym wsparciem lokalnych społeczności zaliczamy placówki w: Modliborzycach, Tarczynie i Śniadowie

Druga edycja akcji „Przerwa na wspólne czytanie” organizowana przez markę Kinder wspiera ideę wspólnego czytania rodziców z dziećmi. Jakościowy czas spędzony nad lekturą pomaga w umacnianiu więzi z maluchem oraz buduje poczucie bezpieczeństwa podczas poznawania świata. Chwile spędzone w krainie literatury rozwijają kreatywność i pobudzają wyobraźnie najmłodszych czytelników. Dzięki kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, 300 bibliotek z całej Polski wzbogaci swoje księgozbiory o nowe pozycje. Do 50 placówek, które otrzymały największą ilość głosów trafią zestawy książek o wartości 5 000 zł. Kolejnych 250 finalistów otrzyma pakiety wybranych tytułów o wartości 300 zł. Wszystkie zwycięskie biblioteki zostaną wyposażone w dwie wygodne pufy, które stworzą jeszcze bardziej przyjazną atmosferę do wspólnego czytania.

Podsumowanie akcji „Przerwa na wspólne czytanie”:

  • 325 000 zł – łączna wartość wygranych książek
  • 902 biblioteki, które wzięły udział w konkursie
  • 2 358 566 oddanych głosów
  • 50 Bibliotek, do których trafi nagroda główna – pakiet książek o wartości 5 000 zł oraz 2 wygodne pufy do czytania
  • 250 lokalnych placówek otrzyma pakiet książek o wartości 300 zł oraz 2 wygodne pufy do czytania

Więcej informacji o kampanii na: www.kinder.com