Akcja promocyjna "Milka. Sercem z Naszymi" w sieci sklepów Carrefour

W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi", słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu.

Akcja promocyjna w sieci sklepów Carrefour

13 stycznia 2020 roku wystartowała akcja promocyjna w wybranych sklepach sieci Carrefour, w której każdorazowo, przy zakupie produktów marki Milka o wartości minimum 15 zł konsumenci mogą odebrać czapkę Milka z ekspozycji przy kasach za 1 gr. Klienci mogą brać udział w promocji wielorazowo.

Promocja będzie miała miejsce do 1 lutego lub do wyczerpania zapasów. Lista sklepów, w których można skorzystać z promocji oraz regulamin znajdują się tutaj.

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi"

Akcja promocyjna prowadzona w sieci sklepów Carrefour jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi", która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym liczne akcje sprzedażowe. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a prowadzenie akcji sprzedażowej w sieci Carrefour – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby promocji w sieci Carrefour przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.