Oreo to uwielbiane przez konsumentów, dostępne w ponad 100 krajach ciastka i jednocześnie największa marka w portfolio Mondelez International. Rekordowa sprzedaż w 2019 r. potwierdza jej ogromny sukces i popularność na całym świecie. Taki wynik to prawdziwy powód do świętowania, a Mondelez International znalazł wyjątkowy sposób, by móc się nim cieszyć z całym zespołem!
30 stycznia o godzinie 8:00 czasu środkowego (CST) rozpoczęło się wyjątkowe, transmitowane na żywo wydarzenie, podczas którego 5 066 pracowników Mondelez International, reprezentujących 32 kraje, ustanowiło nowy rekord Guinnessa! Kategoria Najwięcej osób moczących ciastka! Nawiązuje do rytuału jedzenia Oreo - Przekręć, Poliż, Zamocz! Do wspólnej zabawy dołączył także zespół w warszawskim biurze Mondelez Polska.
- Jesteśmy dumni z rekordowej sprzedaży marki Oreo. To doskonała okazja, żeby wspólnie z pracownikami Mondelez International na całym świecie świętować ten sukces a przy okazji dobrze się bawić. – powiedział Dirk Van de Put, prezes i dyrektor generalny Mondelez International. - Oczekujemy dalszego rozwoju tej marki i mamy nadzieję osiągnąć więcej rekordów w przyszłości!
Oreo to jedna z sześciu należących do Mondelez International marek, których wartość wynosi ponad miliard dolarów. Wśród nich znajdują się również Milka, Cadbury Dairy Milk, Ritz, Trident i Halls.
Każdego roku sprzedaje się około 34 miliardów ciastek Oreo, co oznacza 92 miliony dziennie. Szacuje się, że od czasu ich premiery w roku 1912, zostało sprzedanych około 500 miliardów ciastek Oreo. Więcej informacji na temat Mondelez International można znaleźć na stronie www.mondelezinternational.com.