Allegro pomaga seniorom kupować online

Ze względu na wyjątkową sytuację w kraju, Allegro wesprze seniorów, którzy chcą zacząć kupować online, jednocześnie pozostając bezpiecznie w domach. Od teraz do 30 czerwca będzie dostępna specjalna infolinia Allegro dla seniorów, przez którą konsultanci będą prowadzić seniora krok po kroku przez proces zakupowy: począwszy od pomocy przy zakładaniu konta, przez pomoc w wyborze najbardziej dogodnej dla seniora formy płatności i dostawy, z uwzględnieniem darmowej dostawy z Allegro Smart!

To nowa inicjatywa obok innych działań Allegro, wspierających klientów w tym wyjątkowym czasie koronawirusa przez ułatwienie dostępu do bezpiecznych i łatwych zakupów online.

Allegro upraszcza maksymalnie zakupy online, dlatego otworzono kanał wsparcia dla seniorów: infolinię, gdzie specjalnie przeszkoleni konsultanci, doświadczeni w pracy z osobami rozpoczynającymi kupowanie na Allegro i potrzebującymi wsparcia krok po kroku, będą dostępni pod numerem: 616 271 777, codziennie od 8:00 do 20:00. Pomogą Oni seniorom w różnych przypadkach i udzielą praktycznych informacji: od założenia konta na Allegro (chociaż możliwy będzie także zakup bez rejestracji), przez pomoc przy wyszukiwaniu produktów, korzystaniu z filtrów, zakupie, płatności, wyborze dostawy itp. Jedyne, czego będą potrzebować seniorzy podczas tych konsultacji, to komputer lub smartfon, podłączone do Internetu, oraz adres email.

- W obecnej sytuacji kanał online jest najłatwiejszym, najbezpieczniejszym i najwygodniejszym sposobem robienia zakupów. Jest to szczególnie ważne, gdy unikanie zatłoczonych miejsc jest kluczowe dla zachowania zdrowia nas wszystkich. Podejmujemy dodatkowe kroki, aby pomóc seniorom odkryć zakupy online dzięki spersonalizowanej pomocy naszych doradców w czasie rzeczywistym - mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro.

Infolinia Allegro dla seniorów jest uzupełnieniem wachlarza działających przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, kanałów kontaktowych dla klientów i sprzedawców, w tym formularza kontaktowego online, popularnych komunikatorów internetowych i czatu, rozmowy telefonicznej w trybie call-back, niedawno uruchomionego serwisu społecznościowego Allegro Gadane i centrum wiadomości.

W obliczu obecnej pandemii Allegro uruchomiło szereg inicjatyw wspierających zarówno klientów, jak i sprzedawców. Wystarczy wspomnieć o miesiącu darmowych dostaw z Allegro Smart! dostępnych dla wszystkich Polaków lub Pakiecie dla Sprzedających, pomagającym polskim sprzedawcom przetrwać te dni pełne wyzwań. Będziemy nadal inwestować w programy i rozwiązania, które mogą mieć najbardziej pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków i na polską gospodarkę.

Copyright © Agora SA