"Kto powiedział, że mamy wrócić do tego, co było?" Poruszający manifest George'a The Poet w najnowszej kampanii Coca-Cola

Coca-Cola startuje z kampanią "Otwarci jak nigdy". Po czterech miesiącach przerwy marka powraca, aby przypomnieć nam, co w życiu jest tak naprawdę ważne. Najnowszy spot zapowiada początek ery zmian kulturowych i społecznych.

Coca-Cola powraca z nową kampanią „Otwarci jak nigdy”. Manifest otwierający kampanię został stworzony specjalnie dla marki Coca-Cola przez George’a The Poet - wielokrotnie nagradzanego brytyjskiego artystę słowa mówionego. W polskiej wersji spotu głosu użyczył Gamou Fall - model, aktor filmowy i teatralny, związany m.in. z Teatrem Polskim w Poznaniu. George w swym utworze wzywa nas, abyśmy wszyscy stali się „otwarci jak nigdy wcześniej” - abyśmy doceniali wszystko, co nas otacza. Słowa artysty zachęcają nas do otwartości na zmiany, do spojrzenia na świat i na siebie z różnych perspektyw, a także do odkrywania nieznanych dotychczas możliwości w tej „nowej normalności”. 

 

- Kampania „Otwarci jak nigdy” opiera się na przekonaniu, że nie musimy się cofać do starej normalności. Zamiast tego wszyscy możemy ruszyć do przodu i sprawić, by świat stał się nie tylko inny, ale i lepszy - podkreśla Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola. - Ta kampania stanowi również wsparcie i uhonorowanie naszych partnerów handlowych, jakże ważnych w lokalnych społecznościach - hoteli, kawiarni, restauracji - z których wiele po bardzo trudnym dla branży okresie ponownie będzie przyjmować gości.

Ogłoszenie manifestu poprzedza uruchomienie długotrwałego programu działań na poszczególnych rynkach przez cały rok - aż do 2021. Wiele spośród tych aktywności skupi się na wsparciu przeznaczonym dla lokalnych hoteli, kawiarni i restauracji - to właśnie one są siłą napędową lokalnych społeczności, a teraz ponownie otwierają swoje drzwi.