„Ostatnie miesiące były dla wszystkich wielkim wyzwaniem. Udowodniły nam jednak, że potrafimy się jednoczyć i wspierać – będąc w zamknięciu czy izolacji, jednocześnie bardziej otworzyliśmy się na pomaganie innym. Milka, która od lat słynie z inspirowania Polaków do delikatnych gestów, postanowiła to wykorzystać i po raz kolejny zaplanowała działania wpisujące się w jej podstawowe wartości. Aby ułatwić konsumentom niesienie pomocy w prosty i skuteczny sposób, marka wystartowała właśnie z loterią z elementami akcji charytatywnej” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets w Mondel?z International.
Loteria, która ruszyła w ramach kampanii „Czas delikatności” daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym.
Kontakt: Katarzyna Jung Kierownik ds. Komunikacji, Polska i kraje bałtyckie tel. +48 505 688 940 e-mail: katarzyna.jung@mdlz.com Karolina Pękalska Biuro Prasowe Mondelez Polska tel. kom. +48 789 023 091 e-mail: karolina.pekalska@big-picture.pl
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka1 i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego. W loterii można wziąć udział wielokrotnie, za każdym razem wybierając inny podmiot.
Mondelez Polska
Mondelez Polska jest wiodącą firma? branży spożywczej w Polsce, od 28 lat obecna? na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce2. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls a także przekąski Joyfills. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondel?z International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondel?z International
Mondel?z International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondel?z International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ
1 Za wyjątkiem wybranych produktów marki Milka, takich jak: lody, serki, jogurty oraz Mleczna Kanapka. 2 Mondelez uzyskał udział równy 19,8% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 19.6% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Słodkie herbatniki oraz Miękkie Ciastka o wadze do 75g); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Małe sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze i Duże sklepy spożywcze włączając sieci chemiczne, Sklepy winno-cukiernicze, Kioski, Stacje benzynowe).