ŚWIEŻE JABŁKA PROSTO Z DRZEW OD POLSKICH SADOWNIKÓW - NIEZWYKŁA OFERTA NA RYNECZKU LIDLA

Lidl przygotował dla swoich klientów wyjątkową ofertę! Z okazji Dnia Jabłka, który obchodzimy już 28 września, we wszystkich sklepach Lidl pojawią się jabłka Szampion prosto od polskich sadowników, sprzedawane bezpośrednio z 300-kilogramowych skrzyń sadowniczych. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się świeżymi i aromatycznymi owocami w niezwykle atrakcyjnej cenie! Oferta trwa od poniedziałku, 28 września, do środy, 30 września.

Już od poniedziałku, 28 września, z okazji Dnia Jabłka, na Ryneczku Lidla pojawi się 300-kilogramowa skrzynia pełna soczystych i aromatycznych jabłek Szampion zerwanych prosto z drzew, ze świeżych zbiorów polskich sadowników w cenie 1,79 zł/kg. Co ciekawe, owoce dostarczane są do sklepów bez uprzedniego sortowania, przez co mogą pojawić się w nich fragmenty gałęzi, a sam towar może być z niepełnym wybarwieniem lub o nieregularnym kształcie. Taka forma sprzedaży jabłek sprawia, że możemy otrzymać najświeższe owoce w niezwykle atrakcyjnej cenie. Dodatkowo, dzięki temu, że towar nie jest wcześniej sortowany – każdy, nawet nieperfekcyjnie wyglądający owoc, będzie dostępny dla wszystkich klientów Lidla, a to doskonały sposób na walkę z marnowaniem żywności!

Jabłka to bez wątpienia jeden z ulubionych owoców Polaków. Szczególnie chętnie sięgamy po dobrze nam znaną i niezwykle smaczną odmianę Szampion, którą znajdziemy obecnie na Ryneczku Lidla – prosto z sadowniczej skrzyni! Odmiana ta charakteryzuje się aromatycznymi i soczystymi owocami o słodko-kwaśnym, gruszkowym posmaku – idealne do bezpośredniego spożycia, jak i na domowe przetwory, w tym pyszne i zdrowe soki.

Specjalna oferta dostępna będzie od poniedziałku, 28 września, do środy, 30 września na Ryneczku Lidla.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11.200 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.