Nowy produkt to pyszne połączenie znanych konsumentom ciastek Milka Sensations z kawałkami czekolady Milka oraz kremem, który powstał na bazie kultowych ciastek Oreo. Chrupiące, mocno kakaowe i z nadzieniem o smaku wanilii – takie są właśnie nowe ciastka Milka Oreo Sensations, które działają na wszystkie zmysły!
„Produkty Milka & Oreo to jedne z najlepiej sprzedających się słodyczy w portfolio Mondelez, które od momentu wprowadzenia na rynek niezmiennie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Do tej pory dostępne były różne warianty czekolad i batony Milka & Oreo, a teraz mamy okazję zaprezentować pierwsze ciastka. Milka Oreo Sensatons, bo o nich mowa, to odpowiedź na preferencje konsumentów, którzy pokochali połączenie delikatnej czekolady Milka, stworzonej z mleka alpejskiego oraz kultowych ciastek Oreo. Nowość charakteryzuje się pysznym smakiem, wyjątkową teksturą oraz konsystencją”
– Karolina Trojak, Junior Brand Manager Milka Biscuits.
Ciastka w formacie 156g są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w ofercie sieci sklepów Żabka jest także mniejsza wersja impulsowa 52g.
Nowy produkt będzie się cieszył wsparciem marketingowym i sprzedażowym. Spot reklamowy będzie można zobaczyć w telewizji oraz w internecie. Na konsumentów czekają także dedykowane materiały POS w sklepach.
Sugerowana cena detaliczna: 5,99 zł, 156g
Mondelez Polska jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 29 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce1. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelez International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelez International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ