Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić jeden z produktów marki Salatino, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe dotyczące świata marki. Odpowiedź należy zamieścić w formularzu na landing page: www.konkurs.salatino.pl. Konkurs trwa do 8 kwietnia i składa się z pięciu etapów. Co tydzień na zwycięzców czeka 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny od marki Smeg, blendery Russel Hobbs oraz torby O bag. Wśród nagród znajdą się również elementy garderoby z grafikami w stylu street art, które zostały zaprojektowane przez konsumentów marki, w ramach akcji zrealizowanej na profilach social mediowych Salatino. Konkurs przyjął zatem unikatową formułę, w której jego przyszli uczestnicy po części sami wymyślili nagrody, jakie chcieliby zdobyć.
- Wiosenny konkurs Salatino to kolejny dowód na to, że marka współpracuje z konsumentami w tworzeniu brandu i buduje społeczność świata Salatino – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Social media są dla nas ważnym miejscem kontaktu z konsumentami. To jedna z form budowania społeczności i wzajemnej wymiany doświadczeń. Ten właśnie punkt styku z konsumentami marka Salatino traktuje bardzo poważnie, co przekłada się na większe zainteresowanie konsumentów naszymi produktami i aktywne uczestniczenie w życiu marki – dodaje.
Salatino dąży do budowania głębszej relacji z konsumentami poprzez umożliwianie im wpływu na działania marki i współtworzenie aktywności konsumenckich wokół produktów. Założeniem marki jest zbudowanie wokół Salatino społeczności aktywnych użytkowników, dla których możliwość spożywania funkcjonalnych, zdrowych, wygodnych i szybkich posiłków jest elementem stylu życia.
Całość działań w ramach wiosennego konkursu Salatino jest wsparta szeroko zakrojoną kampanią digitalową oraz komunikacją w punktach sprzedaży. W promocji konkursu weźmie udział ponad 20 influencerów, których odbiorcami są m.in. młode rodziny, żyjące szybko, z pasją, dbające o zdrowe odżywianie i poszukujące żywności funkcjonalnej.
GRUPA KAPITAŁOWA GRAAL – europejski lider branży rybnej. Na rynku od 30 lat. Oferuje pełną gamę produktów i przetworów rybnych. Obecnie posiada 4 nowoczesne zakłady produkcyjne w Polsce, a ich łączna, całkowita zdolność produkcyjna to 95 ton produktów. W portfolio Graala znajdziemy konserwy rybne Graal, Neptun, sałatki Salatino, produkty SuperFish, czy gotowe dania Jem Fair, Meal Box, Kuchnia Staropolska. Graal to także lider marek własnych. Produkuje zarówno na rynek polski, jak i rynki międzynarodowe. Jego produkty obecne są w 38 krajach na całym świecie. https://graalgroup.com.pl