Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna

Znane na całym świecie włoskie marki naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna nawiązały w ostatnim czasie w Polsce współpracę ze znaną restauratorką Larą Gessler. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym prowadzone przez nową ambasadorkę warsztaty kulinarne na żywo, z udziałem gości ze świata gastronomii.

S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw, dzięki czemu uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia oraz trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna woda mineralna Acqua Panna, dzięki swojemu delikatnemu i aksamitnemu smakowi, subtelnie uzupełnia doznania płynące z posiłku oraz jest ulubioną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów na świecie. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym. Natomiast w ostatnim czasie w Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych – Larą Gessler.

„Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoszech wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego też z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami” – mówi Lara Gessler.

Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m.in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle, podczas których dzieliła się przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody. Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Jako nowa ambasadorka tych włoskich marek wód mineralnych, pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef, planowanym na 2021 r. w Mediolanie, z którego będzie prowadzić relację

„Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną – a szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę” – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAF?, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

O Nestlé Waters na świecie

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

O S.Pellegrino

S.Pellegrino to naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Butelkowana od 120 lat, trafia na najlepsze stoły na całym świecie. Dzięki bogactwu minerałów oraz obecności bąbelków jest wyjątkowa w smaku i uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia w ponad 150 krajach. Doskonale podkreśla smak potraw, a jej nadzwyczajne walory doceniane są przez szefów kuchni i sommelierów na całym świecie. Marka S.Pellegrino to organizator prestiżowego konkursu S.Pellegrino Young Chef oraz partner konkursów takich jak 50 Best Restaurants czy Bocuse d’Or.

O Acqua Panna

Acqua Panna to naturalna woda mineralna niegazowana o delikatnym, aksamitnym smaku. Pochodzi ze źródła bijącego na terenie rezerwatu w Apeninach w Toskanii, położonego około 25 km od Florencji. Dzięki lekkiej zawartości minerałów doskonale pasuje do potraw o subtelnym smaku. Obecnie Acqua Panna jest ulubioną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów na świecie.