Heura to oparty na roślinach start-up, który 2017 r. założyli aktywiści Marc Coloma i Bernat Añaños. Proponowane przez markę innowacyjne produkty pomagają zmieniać obecny system żywienia na bardziej zrównoważony i zastępować produkty zwierzęce roślinnymi. Heura to nie tylko biznes, podstawą działań firmy jest tworzenie globalnej społeczności #goodrebels zmieniającej „zasady gry”, świadomej rzeczywistych kosztów diety opartej na produktach odzwierzęcych i promującej zrównoważone, przyjazne środowisku i zdrowiu postawy.
Marce szczególnie bliskie są działania na rzecz praw i ochrony zwierząt. Heura współpracuje w tym zakresie z organizacjami w wielu krajach np. Fundación Santuario Gaia w Hiszpanii, L’associacion GroinGroin we Francji. W Polsce marka połączyła siły z Otwartymi Klatkami, jedną z najskuteczniejszych organizacji na rzecz praw zwierząt nie tylko w Polsce, ale i w Europie. W ramach współpracy cały zysk ze sprzedaży mięsa roślinnego Heura do 22 maja zostanie przekazany na działania pomagające zwierzętom. Akcja potrwa do 22 maja.
Produkty Heura są dostępne we Frisco, Auchan, Organic Farma Zdrowia i wybranych sklepach na terenie całego kraju.