Elastyczna dieta z "flexi food" - produkty fleksitariańskie we wszystkich sklepach Lidl Polska!

Dieta oparta na warzywach i owocach, ale nie wykluczająca całkowicie mięsa to kierunek żywienia promowany przez wielu ekspertów. W sklepach Lidl Polska już od poniedziałku, 25.10, do wyczerpania zapasów pojawią się produkty polskiego producenta "Łukosz", które stanowią połączenie mięsa z indyka oraz warzyw.

Czy fleksitarianie to liczna grupa wśród konsumentów? Ten kierunek żywienia staje się coraz bardziej popularny. Stanowi elastyczny wegetarianizm, polegający na diecie opartej na warzywach i owocach, jednak nie wykluczającej mięsa.

Odpowiadając na te potrzeby, sieć Lidl Polska wprowadza do swojej oferty produkty od polskiego producenta „Łukosz", które stanowią połączenie mięsa z indyka – niskokalorycznego, o wysokiej zwartość białka i niskiej zawartość tłuszczu oraz warzyw.

W ofercie będą dostępne trzy produkty, w tym burger z indyka z soczewicą (4,99 zł/ 200 g/ 1 opak.). Czerwona soczewica stanowi bogate źródło błonnika i białka roślinnego. Jest źródłem witamin z grupy B oraz witaminy K. Posiada niski indeks glikemiczny. Kolejna propozycja to pasztet z indyka z soczewicą (6,99 zł/ 200 g/ 1 opak.) oraz parówki z indyka z ciecierzycą (5,99 zł/ 200 g/ 1 opak.). Ciecierzyca to także bogate źródło błonnika i białka roślinnego. Zawiera witaminy z grupy B i A. Jest źródłem minerałów, w tym: wapnia, żelaza, magnezu oraz potasu. Charakteryzuje się niskim indeksem

glikemicznym. Produkty fleksitariańskie są wytworzone bez wzmacniaczy smaków, bez barwników, bez konserwantów oraz bez fosforanów.

Mięso z indyka to z kolei produkt lekkostrawny i źródło łatwo przyswajalnego białka. Jest bogate w witaminy z grupy B oraz składniki mineralne takie jak: fosfor, potas, magnez, żelazo, cynk.

Produkty typu flexi food będą dostępne w sprzedaży od poniedziałku, 25.10, do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11.550 sklepów tej marki, a w Polsce około 760.

Kontakt: Strona www: https://www.lidl.pl Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/

Copyright © Agora SA