Najbliższa edycja Fine Dining Week poświęcona jest eksploracji tożsamości i kultury nowego fine diningu po zmianach, które dokonały się w tym obszarze w ostatnich latach. Dzięki współpracy z Visa 2500 Gości Festiwalu będzie mogło skorzystać z 30 zł rabatu na rezerwację. Dodatkowo Visa zapewni także wsparcie promocyjne niezbędne do dotarcia do nowych Gości i poszerzania publiczności polskiej autorskiej sceny fine dining.
- W ostatnich miesiącach branża restauracyjna przeżywała ciężki okres i potrzebowała wsparcia. Patrząc szerzej, według naszych badań aż 54 proc. mikro i średnich przedsiębiorców uważa, że ostatni rok był dla nich wyjątkowo trudny [1]. Mimo tych przeciwności 3/4 dotkniętych przez pandemię małych firm patrzy w przyszłość z optymizmem [2]. Małe i średnie firmy to podstawa gospodarek. W Europie generują mniej więcej połowę PKB i zatrudniają 2/3 wszystkich pracowników. Dlatego ich dobra kondycja powinna być w interesie nas wszystkich. W Visa rozumiemy to wspierając systematycznie małe przedsiębiorstwa - mówi Head of Loyalty w regionie Europy Środowo-Wschodniej, Visa, Visa.
Misją Festiwalu Fine Dining Week jest promowanie najwyższej w Polsce sztuki restauracyjnej i kulinarnej. Pośród ponad 70 restauracji uczestniczących w Festiwalu znajdziemy najbardziej ekskluzywne miejsca w Polsce, ale też szereg najzdolniejszych restauracji codziennych.
- Ogromnie cieszymy się z nawiązania współpracy z tak pozytywną międzynarodową marką, jaką jest Visa - mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, współorganizatorzy festiwalu. - Tak duży i pozytywny wkład marki z odradzająca się polską niezależną sceną fine dining to nie tylko ogromne wsparcie dla odrodzenia i rozwoju nowego polskiego fine diningu, ale także otwarcie Festiwalu dla jeszcze większej liczby Gości.
1 Visa Back to Business Study 2021.
2 Ibidem.