"Food working" to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń eksperci z różnych dziedzin, których łączy tematyka jedzenia, będą dyskutować na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie. Już 24 listopada o godz. 18.00 w Studiu Od kuchni przy ul. Chodakowskiej 12 w Warszawie rozpocznie się pierwsze spotkanie pt. Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody! Premiera raportu "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków".
- Cykliczne spotkania, podczas których dyskutujemy z ekspertami z branży na temat bieżącej sytuacji na rynku, a także przyglądamy się trendom i zmianom, to coś, czego brakowało w polskim środowisku food designu. Cieszę się, że udało nam się powołać projekt, w ramach którego nie tylko wymieniamy się opiniami, ale też poznajemy się i konsolidujemy branżę! Liczę, że spotka nas mnóstwo pozytywnych zmian, które wpłyną na profesjonalizację polskiego rynku. Serdecznie zachęcam do udziału w pierwszym spotkaniu z cyklu "Food working", ponieważ szykują się naprawdę interesujące prelekcje oraz apetyczna, sprzyjająca swobodnym rozmowom atmosfera! – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.
Pierwsze spotkanie poświęcone decyzjom zakupowym konsumentów zostanie wzbogacone premierową prezentacją raportu pochodzącego z badania konsumenckiego, które na zlecenie agencji Od kuchni zrealizowała agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Uczestnicy spotkania branżowego jako pierwsi otrzymają dostęp do pełnego raportu "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków", w którym poruszono m.in. tematy:
Na wydarzenie zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z komunikacją wizualną marek foodowych, jak i amatorzy chcący pogłębić wiedzę na ten temat. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl.
Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką szeroko pojętego jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych "Food working". Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.