Polki podczas testów używały płynu do mycia szyb i luster SIDOLUX, który skutecznie czyści szklane powierzchnie i chroni je przed zabrudzeniami. Dodatkowo pozostawia blask bez smug. Zawiera aż 97% składników naturalnych! Badania wykazały, że aż 72% kobiet uważa, że SIDOLUX ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów. Cała linia składa się z pięciu zapachów: arctic, cytrynowy, kwiatowy, wiśnia japońska oraz biała lawenda.
SIDOLUX SZYBY I LUSTRA w formacie 500 ml dostępny jest w sprzedaży detalicznej, a także w sprzedaży on-line. Średnia cena detaliczna 7,49 zł.
Właśnie wystartowała kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!". Oprócz szerokiej kampanii digital planowane jest mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli. Popularna dziennikarka i blogerka udziela cennych rad w obszarze domowych porządków i skutecznej organizacji domu. Jako że nadejście wiosny to przede wszystkim intensywny okres mycia okien, na swoim kanale, Ula w tym czasie podpowie, jak robić to najlepiej.
Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX rusza z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). W tym czasie klienci będą mieli możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Promocja wspierana jest zintegrowanymi działaniami marketingowymi.