#Hot16challenge nie tylko w branży muzycznej. Nominowano Lidla, Biedronkę i Żabkę

Lidl, Biedronka i Żabka zostały nominowane do wyzwania #Hot16challenge. Do udziału w akcji zaprosiła je firma SOTI Natural, która już nagrała swój krótki utwór rapowy.

#Hot16challenge wkracza na rynek spożywczy

Wyzwanie #Hot16challenge trafiło do przedstawicieli branży spożywczej. Jak wskazuje Portal Spożywczy, trzy najpopularniejsze sieci sklepów – Lidl, Biedronka i Żabka – zostały nominowane do udziału w akcji przez firmę SOTI Natural, producenta herbat parzonych w butelkach i puszkach. SOTI Natural oczywiście również opublikowała swój rapowy kawałek i zachęciła do udziału w zbiórce charytatywnej.

 

O co chodzi z #Hot16challenge?

To akcja, która polega na nagraniu swoich 16 wersów rapowanego utworu i nominowaniu kolejnych osób do zrobienia tego samego. Nominowani powinni opublikować swoją piosenkę w ciągu 72 godzin. Wyznaczone osoby nie tylko rapują i wskazują kolejnych do podjęcia wyzwania, ale także zachęcają do wsparcia zbiórki charytatywnej dla medyków na walkę z koronawirusem i sami wpłacają dowolną kwotę na ten cel. Do tej pory akcja objęła już wiele osób ze świata muzyki, polityki i show biznesu. Więcej o tym: Jeszcze jedno Hot16Challenge2? Tak, i to jakie! Do akcji dołącza NOSPR. Zbiórka znajduje się pod tym linkiem.

Zobacz wideo Co do herbaty? Wyjątkowe kruche ciasteczka z czekoladą.

Sądzicie, że wskazani nominowani opublikują własne nagrania? My czekamy z zapartym tchem.