coca cola

Więcej o:

coca cola

  • Coca-cola rezygnuje z reklam. Powodem pandemia koronawirusa

    Coca-cola nie będzie się reklamować Koncern Coca-cola podjął decyzję, że wraz z początkiem kwietnia zawieszona zostaje wszelka działalność marketingowa. Środki, za które miała być realizowana na działalność, zostaną przekazane na wsparcie walki z pandemią koronawirusa. Zdaniem ekspertów koncernu

  • Na rynku pojawił się nowy napój energetyzujący - Coca-Cola Energy

    - Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty - mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services. - Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował

  • Coca-Cola usunie spaleniznę, rozmrozi szyby i pomoże odkręcić śruby

    Receptura Coca-Coli została opracowana w 1886 roku przez J.S. Pembertona, farmaceutę z Atlanty. Wkrótce syrop z koki, orzeszków kola i cukru, już pod nazwą Coca-Cola, był sprzedawany w aptece, jako bezalkoholowa kuracja na przypadłości układu nerwowego. Gdy gęsty syrop zaczęto mieszać z wodą sodową

  • Jak gołębie pomogły wypromować Coca-Colę? "Ikona historii reklamy"

    Jak gołębie pomogły wypromować Coca-Colę? "Ikona historii reklamy" Myśląc "gołębie", najczęściej mamy przed oczami zabytkowe miejsca, w których nie można opędzić się od tych ptaków. Zwykle są ich tam całe chmary! Podobnie myśleli twórcy reklamy Coca-Coli 60 lat temu... i właśnie to wykorzystali

  • Poznaj przepis na prawdziwą magię z Coca-Cola

    Najnowsza kampania Coca-Cola "Przepis na magię" została stworzona wokół uniwersalnej prawdy, że posiłki zbliżają ludzi oraz łączą ich ze sobą we wspólnym momencie, przeżyciach i doznaniach. Jej ambicją jest zainspirowanie konsumentów do spotkań czy to przy stole, czy na piknikowym kocu, a może

  • Pierwszy produkt bez cukru i bez kofeiny w ofercie Coca-Cola #WeźSpróbuj

    Coca-Cola sukcesywnie rozwija ofertę produktów nisko- i bezkalorycznych - obecnie stanowią one już 37 procent portfolio marki. Popularność tego typu produktów cały czas rośnie, a ich sprzedaż w 2021 roku wzrosła aż o 14 procent. Wprowadzając tę nowość, marka daje konsumentom możliwość cieszenia

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.