gotowanie

Więcej o:

gotowanie

  • Sprytne gotowanie - w domu i poza nim

    Upieczenie pizzy, ugotowanie zupy lub sosu, przyrządzenie dania z woka ? wszystkie te czynności byłyby niemożliwe, gdyby nie odpowiednie wyposażenie. Wybraliśmy top 18 gadżetów do gotowania, które z pewnością usprawnią codzienne obowiązki.   Gotowanie poza domem Zbliża się sezon wakacyjnych

  • Jak długo gotować grzyby? Gotowanie grzybów krok po kroku

    moczenia to min. 4 godziny, spokojnie można je zostawić nawet na całą noc. Namoczone grzyby należy przełożyć do garnka, zalać wodą i gotować, aż będą miękkie, czyli ok. 1 godziny na małym ogniu. Chyba, że mamy do czynienia z drobnymi kawałeczkami, wtedy wystarczy nawet 30 minut. Podczas gotowania usuwamy

  • Jak oszczędzać gaz podczas gotowania?

    Czy wiesz, że jeśli wykorzystujesz gaz tylko w kuchni do gotowania, średnio zużywasz go 300 metrów sześciennych. Gdy także nim podgrzewasz wodę, zużycie mieści się w przedziale od 300 do 1200 metrów sześciennych. Największe koszty generuje ogrzewanie mieszkań gazem: spala się 1200-8000 metrów

  • Nowoczesne akcesoria do kuchni - te ułatwią gotowanie

    . Wybierając wyposażenie do kuchni warto zadbać nie tylko o aspekt wizualny tych przedmiotów, ale zadbać także, by były praktyczne. Takie połączenie zagwarantuje, że gotowanie stanie się przyjemnością - polubią je nawet osoby, które wcześniej unikały tej czynności jak ognia. Kuchenne akcesoria - czego nie może

  • Koszyk do gotowania na parze - tani sposób na zdrowe odżywianie

    Fot. Joseph Joseph Koszyk do gotowania na parze to niewielki gadżet, który umieszcza się w zwykłym garnku (najlepiej wybrać model, który dopasuje się do garnków o różnej wielkości). Jak działa? Wkładamy koszyk wypełniony mięsem lub warzywami do garnka napełnionego taką ilością wody, by zawartość

  • Obiad na upalne dni bez gotowania. Nie tylko chłodnik! [PRZEPISY]

    Obiad na upalne dni bez gotowania - szparagi przepis na obiad Szparagi: przepis na obiad na upalne dni bez gotowania Składniki: opakowanie szpinaku lub rukoli, dwie garści truskawek, jedno awokado, 4 sztuki białych szparagów, 100 g sera feta, garść ulubionych orzechów - na przykład pistacji