lokalne smaki

Więcej o:

lokalne smaki

  • Gazetka Lidl ważna od 22 lipca 2019 roku - sezon na polskie owoce w pełni

    Gazetka Lidl ważna od 22 lipca 2019 roku - polskie owoce Lidl zachęca do kosztowania polskich owoców miękkich, których ceny wyglądają teraz następująco: borówki premium - 7,99 zł/opakowanie 225 g porzeczki białe - 3,99 zł/opakowanie 225 g borówki amerykańskie - 4,44 zł/opakowanie 250 g borówki

  • Radość życia, czyli kuchnia rumuńska

    Rumuni zwykli rozpoczynać biesiadę od aperitifu. Najczęściej będzie to śliwowica lub owocowa brandy - ţuică na Wołoszczyźnie i w Mołdawii, palincă w Siedmiogrodzie, horincă w Marmaroszu; trunki domowej roboty zawierają od 40% alkoholu, czasem dochodząc nawet do 60-70%. Wraz z karafką i kieliszkami

  • CIAO SICILIA! TYDZIEŃ SYCYLIJSKI W LIDLU

    po spróbowaniu oryginalnych, lokalnych smaków, będziecie mogli powiedzieć, że naprawdę byliście i doświadczyliście Sycylii. Italiamo Sicilia Style ? Nowość! Produkty Italiamo Sicilia Style to rozszerzenie najpopularniejszego tygodnia tematycznego w Lidlu, czyli tygodnia włoskiego. Wśród nowych produktów, znajdą

  • Malediwy nie muszą być drogie? Kilka sposobów, aby tam zaoszczędzić

    których serwuje się najpyszniejsze specjały lokalnej kuchni, oparte na ryżu, rybach, owocach morza, czy curry. Wybór małych restauracyjek ma jeszcze jeden plus ? tylko w ten sposób uda ci się poznać prawdziwie lokalne smaki. Prom kontra motorówka Na miejscu na pewno będziesz chciał zwiedzać i zobaczyć jak

  • Hiszpania, Chorwacja, czy Rodos? Zapomnij! To wakacje w tym kraju cię zaskoczą

    i porządnie wypocząć. Na turystów i miejscowych czeka ciepła, lazurowa woda Karyntii. Piaskowe nabrzeża przypominają wręcz karaibskie plaże, a liczba kąpielisk pozwala na odpoczynek w pięknych okolicznościach przyrody. Nie brakuje także klimatycznych knajpek. Dla głodnych lokalnych smaków dobrą wiadomością

  • Startuje Łódź Design Festival 2013

    czy funkcjonalny. Food design, bawiąc się tradycyjnymi recepturami i lokalnymi smakami, przeciwstawia się uświęconej roli jedzenia jako potężnego nośnika historii i tożsamości kulturowej. W wystawie Food | Design | Humanity kuratorzy Sonja Stummerer i Martin Hablesreiter (duet Honey&Bunny) umieszczą na trzech