NAŁ BIO - innowacja w segmencie napojów "na drogę"
Zainteresowanie konsumentów produktami o dobrym, prostym składzie rośnie. W odpowiedzi na nowe trendy Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio o innowację – napój NAŁ BIO. Nowość dostępna będzie w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym – dla fanów połączenia kwaskowości cytryny i limonki ze słodyczą pochodzącą z organicznego cukru trzcinowego oraz brzoskwiniowym – dla osób poszukujących owocowego orzeźwienia z nutą dojrzewającej brzoskwini.
NAŁ BIO nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Dzięki zachowaniu tylko czterech składników innowacja wpisuje się w trend produktów Clean Label. Co więcej, wyróżnia się niską kalorycznością – w jej składzie znajduje się tylko 1,6 g organicznego cukru trzcinowego, tj. 28kJ w 100 ml.
Produkt dostępny będzie w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 L. Nie bez znaczenia jest też surowiec, z którego butelki są wykonane – lekki plastik PET. Tym samym NAŁ BIO wpisuje się w trend nieustannie zyskujących na popularności formatów „na drogę”, mogących towarzyszyć konsumentom zawsze i wszędzie. Co istotne, butelki PET w pełni nadają się do recyklingu – ważne tylko, by po opróżnieniu zostały wyrzucone do odpowiedniego, żółtego kosza.
„Rośnie świadomość konsumentów, że regularne picie wody pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, które umożliwia normalne funkcjonowanie organizmu – uprawianie aktywności fizycznej, efektywną pracę, realizację pasji i pragnień. Wiemy jednak, że czasami konsumenci mają ochotę napić się czegoś innego, niż czysta woda – po prostu dla przyjemności samego smaku. Poszukują produktu, po który będą mogli sięgnąć bez wyrzutów sumienia. Wierzymy, że NAŁ BIO będzie odpowiedzią na te potrzeby.” – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.
NAŁ BIO od producenta marki Nałęczowianka jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena rekomendowana za butelkę wynosi.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. outdoor, media społecznościowe i prasę. Jej kreacją i strategią zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.
-
Nigdy więcej wysuszonej jajecznicy. Szef kuchni zdradza, by dodać składnik, który na pewno macie w lodówce
-
Kiedy tłusty czwartek 2021? Sprawdzamy, kiedy przypada święto pączka
-
Kwiat w galaretce wygląda wprost olśniewająco. A jak go zrobić? To nie takie trudne, ale trzeba trochę cierpliwości
-
Polskie pierogi hitem sprzedaży w Niemczech. Pomógł lockdown
-
Prezes PFR nieoficjalnie o otwarciu restauracji: "Będzie to możliwe w maju"
- Lepsze traktowanie pracowników, którzy się zaszczepią? W USA Lidl dopłaci do pensji
- Dlaczego Polacy mają taką obsesję na punkcie cukru? To wina znanego reportażysty
- Ryż na mleku - słodkie wspomnienie babcinej kuchni. Próbowaliście w wersji babeczkowej? [PRZEPIS]
- Pesto - smak włoskiej bazylii
- Największa lekcja gotowania, by zebrać 9,5 miliona na najdroższy lek świata dla Ani. Będzie rekord?