zdrowe jedzenie

Więcej o:

zdrowe jedzenie

  • Z pola prosto pod drzwi - za co lubimy wirtualne targowiska?

    wyselekcjonowane przez ekspertów od zdrowego jedzenia, którzy w trosce o twój komfort czytają etykiety produktów za ciebie? Wytwory od zaufanych rolników i rzemieślników znajdziesz na www.lokalnyrolnik.pl. Skomponuj kosz obfitości, wybierając spośród 3 500 produktów. Na Lokalnym Rolniku dostępne jest jedzenie

  • City break a dieta - jakie przekąski warto zabrać w podróż?

    Przekąski w trasie Wiele osób w podróży odpuszcza sobie zdrowe odżywianie się jedząc tłuste i niezdrowe jedzenie na napotkanych stacjach benzynowych. Zjadając kaloryczne burgery czy frytki nie tylko nie dostarczamy sobie cennych składników odżywczych, ale na dodatek możemy poczuć się ospali, co

  • 3 najzdrowsze owoce, które warto uprawiać w ogrodzie

    wyjątkowym smakiem i walorami zdrowotnymi! fot. pixabay Uwielbiasz owoce i chciałbyś uprawiać je we własnym ogródku? Jesteś miłośnikiem zdrowego jedzenia i ciekawi Cię, które owoce są najzdrowsze? A może nie wiesz jak pielęgnować owoce w swoim ogrodzie? Nic prostszego! Poniżej znajdziesz propozycję

  • Śniadanie na "szóstkę"! Pomysły od Sokołowa - kolorowe, smaczne, zdrowe

    zdrowego jedzenia. Po takim początku dnia łatwiej i przyjemniej poradzą sobie ze szkolnymi obowiązkami. Pomysły na posiłki dla najmłodszych są również dostępne na www.sokolow.pl. Kolorowe szaszłyki z makaronem razowym i parówkami Sokoliki Składniki: · 1 garść liści szpinaku/botwinki · 1

  • Obiad w szklarni De Kas

    Usytuowana przy Frankendael Park w Amsterdamie, pomiędzy dziewiętnastowiecznymi  fasadami kamienic, restauracja De Kas jest oazą spokoju zaprojektowaną przez Piet Boon. Co w niej wyjątkowego? Restauracja mieści się w potężnej szklarni, zbudowanej w 1926 roku. Wchodząc do środka,

  • Bezglutenowy chleb z ziarnami

    Składniki:135 g pestek słonecznika90 g nasion siemienia lnianego90 g mielonego siemienia lnianego65 g orzechów laskowych lub migdałów145 g płatków owsianych (bezglutenowych)3 łyżki nasion chia1 łyżeczka soli1 łyżka syropu klonowego3 łyżki roztopionego oleju kokosowego350 ml wody Sposób