e-herbapol.com.pl - nowy sklep internetowy "Herbapol-Lublin" S.A.

W drugiej połowie maja wystartował nowy sklep internetowy firmy "Herbapol-Lublin" S.A., który od teraz znajduje się pod adresem: e-herbapol.com.pl. Odświeżona witryna zachęca nowoczesnym wyglądem oraz przyjaznym i funkcjonalnym dla użytkownika układem strony. Na nowej platformie zakupowej dostępne są wszystkie produkty z portfolio firmy.

Bogate portfolio „Herbapol-Lublin” S.A. od lat gości na sklepowych półkach i cieszy się dużym powodzeniem wśród konsumentów. Firma jest liderem większości oferowanych kategorii produktowych m.in. w segmencie syropów oraz herbatek owocowych. Chcąc nieustannie się rozwijać oraz umożliwić klientom zakup ulubionych i nowych produktów bez wychodzenia z domu, firma postanowiła wzmocnić sprzedaż w kanale e-commerce. Oprócz nowego adresu oraz szaty graficznej, zdecydowano się na wprowadzenie szeregu funkcjonalności, które mają pomóc odbiorcom sprawnie poruszać się po e-sklepie. Dostosowując się do potrzeb kupujących firma zadbała też o to, aby strona była dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych, a wysyłka produktów miała miejsce w ciągu 24 godzin od momentu zakupu.

W ofercie nowego sklepu internetowego „Herbapol-Lublin” S.A. znajdują się produkty wszystkich marek z portfolio firmy. Konsumenci będą też mogli zapisać się do firmowego newslettera, z którego dowiedzą się o nowościach produktowych i rabatach.

- Rynek e-commerce nieustannie się rozwija. Zakupy online zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza w ostatnim czasie, a e-herbapol.com.pl to miejsce, w którym konsumenci znajdą produkty wszystkich naszych marek oraz szybko i sprawnie przejdą przez proces zakupowy. To kolejny krok w naszej strategii bycia bliżej klienta i intensywnego promowania nowości produktowych - mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu „Herbapol-Lublin” S.A.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.