Festiwal odbywa się pod hasłem #WiwatGoście, będącym wyrazem wdzięczności za wsparcie polskiej gastronomii w okresie zamknięcia. Jako podziękowanie dla wszystkich uczestników Restaurant Week, każdy Gość otrzyma od Coca-Cola ikoniczny napój, który uzupełni popisowe dania wspaniałym i orzeźwiającym smakiem. Od początku pandemii COVID-19, marka była zaangażowana w akcje na rzecz walki z jej skutkami zarówno dla polskiej gastronomii, jak i pracowników medycznych w Polsce i w krajach bałtyckich. Firma przeznaczyła na ten cel blisko 7,5 miliona złotych.
Podczas tegorocznego festiwalu na gości spragnionych najlepszych doświadczeń restauracyjnych czekać będzie popisowe 3 - daniowe menu w festiwalowej formule #SzanujJedzenie. Nowością Festiwalu jest akcja "Pierwsza Cola-Cola od nas!", w ramach której każdy Gość restauracji otrzyma w prezencie butelkę Coca-Cola. Dodatkowo na pełnoletnich Gości czeka także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic. To wszystko dostępne w niezmiennej promocyjnej cenie 49 zł.
Rezerwacji można dokonywać online na stronie www.restaurantweek.pl.
Udział w Restaurant Week to jedna z wielu akcji na rzecz polskiej gastronomii, w którą włącza się system firm Coca-Cola w Polsce. Okres pandemii szczególnie mocno dotknął jeden z najważniejszych kanałów dystrybucji produktów marki, dlatego firma już w pierwszych tygodniach pandemii stworzyła plan natychmiastowej pomocy, który zakładał wsparcie w utrzymaniu płynności finansowej punktów gastronomicznych, przekazanie blisko 750 tysięcy napojów dołączanych do zamówień na wynos, a także bezpłatne webinary, które pozwalają przedsiębiorcom pozyskać niezbędną wiedzę z zakresu prawa lub marketingu, aby przedsiębiorcy mogli jeszcze szybciej powrócić do dawnej kondycji. Firma przygotowała także pakiet dedykowanych promocji na sezon letni, oraz podobnie jak w ubiegłych latach, nie rezygnuje ze wsparcia w wyposażeniu punktów gastronomicznych w okresie wakacyjnym.
Działania Coca-Cola docierają do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych. Firma zapowiada jednak, że na tym nie poprzestaje i już niebawem poinformuje o kolejnych działaniach na rzecz wsparcia branży gastronomicznej.