Herbapol promuje gotowe do picia napoje podejmując współpracę z polską marką odzieżową Yeah Bunny

Marka Herbapol, która swoją inspirację nieustannie czerpie z natury, promuje nowości produktowe w swojej ofercie podejmując współpracę z Yeah Bunny.

Latem poszukujemy wartościowych napojów, które odpowiednio nawadniają nasz organizm i dobrze smakują, ale również są poręczne i mogą nam towarzyszyć zarówno w domu, jak i poza nim. To właśnie z myślą o tych, którzy poszukują intrygujących smaków oraz dobrego składu, marka Herbapol poszerzyła swoje portfolio gotowych do picia napojów o dwa smaczne i orzeźwiające warianty. W kwietniu, do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, natomiast wśród oferty napojów herbacianych znajdziemy teraz także Herbapol na zimno herbata biała/malina.

Jednym z działań promujących nowości smakowe w ofercie marki jest współpraca z polską marką odzieżową Yeah Bunny. Limitowana edycja t-shirtów inspirowanych nowymi napojami marki Herbapol trafi do wybranych influencerów. Przewidziano również konkurs, w którym konsumenci będą mogli wygrać dokładnie takie same koszulki. Zostanie on przeprowadzony na kanałach społecznościowych marki Yeah Bunny; aby wziąć w nim udział, konsumenci będą mieli za zadanie pokazanie swoich malinowych lub miętowych inspiracji.

- Jako polska firma bardzo cieszymy się z podjęcia współpracy z marką odzieżową, która swoje produkty wykonuje wyłącznie w lokalnych, polskich szwalniach. Jesteśmy przekonani, że koszulki z ręcznie rysowanymi grafikami oraz nasze nowości produktowe przypadną influencerom i konsumentom do gustu tak bardzo, jak nam - mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager, „Herbapol-Lublin” S.A

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.