Nowa propozycja w ofercie marki Herbapol to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują praktycznych i szybkich rozwiązań w trosce o higienę jamy ustnej. Funkcjonalność produktów oparta jest o unikalny, dotychczas niewykorzystany patent. Cukierki zawierają zmielone nasiona lnu, które działają jak peeling dla języka, ścierając z niego osad. Ponadto zawarty w nich naturalny olejek miętowy i mentol odświeżają oddech. Z kolei cynk, który jest kolejnym z kluczowych składników, pomaga w utrzymaniu równowagi kwasowo-zasadowej w jamie ustnej. Co również istotne, cukierki zapewniają pysznie owocowe doznania smakowe i są bez dodatku cukru, dzięki czemu mogą być doskonałym dodatkiem codziennej diety. Nowość od Herbapol posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, co świadczy o tym, że produkt jest jakościowy, ważny i potrzebny.
- Motywacją do stworzenia nowej linii produktów, byli nasi konsumenci oraz ich potrzeby. Wprowadzając cukierki czyszczące na rynek wiedzieliśmy, że zostaną entuzjastycznie przyjęte, dlatego, że jest to zupełnie nowa kategoria produktowa i pionierskie rozwiązanie na efektywne oczyszczanie jamy ustnej oraz języka z bakterii. Dzięki rekomendacji Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, mamy pewność, że dostarczamy naszym konsumentom produkt najwyższej klasy – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager Herbapol-Lublin S.A.
Marka Herbapol postawiła na oryginalne połączenia owocowo-ziołowe. Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, takich jak Cytryna z eukaliptusem, Czarna porzeczka z kwiatem czarnego bzu, Pomarańcza z szałwią oraz Poziomka z szałwią. Dzięki tak różnorodnej ofercie, każdy konsument ma szanse znaleźć swój ulubiony smak.