Znamy dziesięć najlepszych burgerowni w Polsce

Polska wybrała 10 burgerowni, które dołączą do międzynarodowej listy tego typu lokali z gwarancją smaku i jakości oraz otrzymają wsparcie w ramach programu Heinz Selection. Finał konkursu dla burgerowni niesieciowych odbył się w sobotę 25 marca na Gastrotargach SMAKKI w Warszawie.

Elita polskich burgerowni niesieciowych

Do ścisłego finału dostało się 20 niesieciowych burgerowni. Spośród nich wyłoniono zwycięzców wśród, których znaleźli się:

  • Family American Food by Olek, Płock
  • TRUST Burger & Drink Bar, Legionowo
  • Road American Restaurant, Wrocław
  • HAMBURG Slow Food, Opole
  • Olymp_Burger_House, Radom
  • MNIAM MNIAM Zawiercie, Zawiercie
  • Burger Boy Rzeszów, Rzeszów
  • Cochise Łódź, Łódź
  • Browar Bałtów, Bałtów
  • Wół na Stół, Warszawa

"Cóż to były za emocje podczas sobotniego konkursu. Umiejętności wszystkich Finalistów zachwyciły międzynarodowe Jury! Wybór 10 finalistów to było niezwykle trudne zadanie. Finał Heinz Selection to dopiero początek naszej wspólnej przygody. Teraz wybrane w finale burgerownie dołączą do wydarzeń organizowanych przez Kraft Heinz, a my będziemy Was o wszystkim informować na bieżąco. Tymczasem zapraszamy do spróbowania niezwykle smacznych burgerów u naszych finalistów" - mówi Beata Jaworska, polski organizator programu Heinz Selection.

Komisję konkursową tworzyło międzynarodowe jury z udziałem gościa specjalnego – influencera Maciejje, który nie tylko oceniał finałowe burgery jako Juror, ale też kręcił materiał na swój kanał

YouTube. W jej składzie był również doradca kulinarny Kraft Heinz Polska, trzech doradców Kraft Heinz z zagranicy oraz eksperci partnerów. Oceniano przede wszystkim smak i wygląd przygotowywanych na potrzeby finału burgerów. Ale także sposób pracy Burger Mastera.

Heinz Selection szansą dla pasjonatów tworzenia burgerów

Wyłonione podczas Gastrotargów SMAKKI burgerownie dołączoną do programu partnerskiego Heinz Selection, w ramach którego zostaną zaproszone do udziału w organizowanych przez Kraft Heinz wydarzeniach w Polsce i poza nią. Ponadto zwycięzcy otrzymają dostęp do unikatowych produktów Heinz, możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów marki Heinz oraz wsparcie medialne. Program da szansę lokalnym burgerownią na większą rozpoznawalność, a tym samym na pozyskanie nowych klientów i rozwój.

Trudna droga do zwycięstwa

Selekcja była trzyetapowa. Najpierw burgerownie kwalifikowały się do konkursu na podstawie formularza zgłoszeniowego. Następnie prowadzone były półfinały regionalne, podczas których wyłoniono 20 finalistów. Listę zakwalifikowanych do programu Heinz Selection wyłoniono podczas sobotniego finału.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.