O nietypowym stoisku w Biedronce poinformował serwis o2.pl, powołując się na zdjęcie, które opublikował na X (Twitter) klient jednego z łódzkich sklepów sieci. Widać na nim plastikowe skrzynki ustawione jedna na drugiej i przykryte obrusem w świąteczny wzór. Na obrusie zostały z kolei ustawione dwa talerze, na których rozłożono kawałki kiełbasy śląskiej do degustacji z wbitymi wykałaczkami.
Zdjęcie, a raczej zaskakująca aranżacja stoiska, wyglądająca na dość spontaniczną, rozbawiły internautów. Żartowali, że wygląda "ekskluzywnie". Jeden z komentujących przywołał też słynny filmowy cytat "Marian, tu jest jakby luksusowo". Pojawiły się też wpisy, że jest to "sztuka nowoczesna" czy wręcz "futurystyczna". "Jeszcze brakuje, żeby to była ruchoma ekspozycja z paleciakiem" - napisała jedna z osób.
Serwis o2.pl poprosił o komentarz Biedronkę. Przedstawiciel sieci Robert Hara, który jest starszym menadżerem sprzedaży, potwierdził, że akcja została zorganizowana spontanicznie. "Co do zasady, degustacje są organizowane w naszych sklepach, które posiadają ladę mięsną, przy wsparciu hostess. Sytuacja ze zdjęcia powstała z inicjatywy tej konkretnej placówki i była odpowiedzią na oczekiwania klientów" - wyjaśnił serwisowi.
Hara przekonuje, że akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Uważa, że jest to potwierdzenie, że dla kupujących liczą się przede wszystkim jakość oraz smak produktów.