Top 5 zaskakujących deserów, których musisz spróbować podczas Restaurant Week!

Sushi na słodko, brownie z białej czekolady z czarnymi lodami kokosowymi, a może śliwka węgierka z kasztanowo-imbirowym musem? To tylko kilka z blisko 600 wyjątkowych deserów, których można skosztować w trakcie trwającego Restaurant Week Oryginalne, lekkie, słone - sami zdecydujcie, dla którego tym razem warto zgrzeszyć. Rezerwacje trwają w aplikacji (https://app.rclb.pl) i na https://RestaurantWeek.pl. Polecamy się spieszyć, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.

TOP 5 zaskakujących deserów

Specjalnie na Festiwal restauracje przygotowały unikalne menu #SpozaKarty. W cenie 59 zł, na wszystkich Gości czeka 3-daniowe menu oraz festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic. Słodkim zwieńczeniem uczty są desery, które w wielu przypadkach mogą zaskoczyć Gości. Z festiwalowego menu wybraliśmy TOP 5 słodkich pozycji, które nie tylko dobrze się prezentują, ale także nieziemsko smakują! Sprawdźcie!

1. Lody miso z karmelem limonkowym i kaffirem

Niepospolita - Lublin

NiepospolitaNiepospolita materiały reklamowe

Lody z miso z kropkami kandyzowanej skórki z pomarańczy, krem kokosowy, karmel limonkowy z kaffirem, ciasto cygaretkowe, melon, chrust z gorzkiej czekolady i migdałów, ziemia z gorzkiej czekolady.

2. Waniliowa pana cotta z karmelizowaną dynią

The Garden Grill & Bar - Rzeszów

The GardenThe Garden materiały reklamowe

Waniliowa pana cotta z karmelizowaną dynią, popcornem, paloną czekoladą i sosem miodowo-cytrynowym.

3. Brownie z białej czekolady z czarnymi lodami kokosowymi

Va Banque - Szczecin

Va banqueVa banque materiały reklamowe

"Brownie" z białej czekolady, czarne lody kokosowe, frużelina z ananasa, cytryny i ciemnego rumu, żel malinowy.

4. Śliwka węgierka z musem z kasztanów i imbiru

Słodki Słony Familia - Warszawa

SłodkiSłodki materiały reklamowe

Śliwka węgierka w gorzkiej czekoladzie, mus z kasztanów i imbiru, kultowa kruszonka ze Słodki Słony.

5. Sushi na słodko

Wrocław - Fatboy sushi Kiełczowska

FatboyFatboy materiały reklamowe

Strawberry roll z truskawkami, mascarpone, czekoladą oraz sosem marakuja.

Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem aplikacji https://app.rclb.pl oraz na stronie https://RestaurantWeek.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum.

Partnerem jesiennej edycji Restaurant Week jest marka Coca-Cola. Wszystkie uczestniczące restauracje otrzymały za darmo napój Coca-Cola Zero Cukru, który będzie sprzedawany za 5 zł. Kwota ta w całości trafi na konto restauracji.

Nie czekaj! Już dziś odkrywaj najbardziej zaskakujące dania #SpozaKarty od najlepszych Chefów Kuchni!