Wprowadzenie nowego, podwójnego burgera jest kontynuacją kampanii szwedzkiej sieci restauracji pod hasłem "Robimy to lepiej". Jej cel to nieustanne rzucanie wyzwań branży fast food w Polsce pod względem smaku, jakości i działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pierwszy etap kampanii związany był z Burgerem Rywala i okazał się dużym sukcesem sprzedażowym. Sieć nie spoczywa jednak na laurach i po raz kolejny rzuca wyzwanie branży gastronomicznej w Polsce, aby oferować gościom najsmaczniejsze posiłki najwyższej jakości, nie zapominając jednocześnie o działaniach na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości.
"Wprowadzając własną, smaczniejszą interpretację jednego z najbardziej znanych, klasycznych burgerów, chcemy pokazać naszym największym konkurentom, że w branży jest jeszcze wiele do zrobienia, nie tylko pod względem smaku czy jakości składników, ale także zrównoważonego rozwoju. Nasz podwójny burger będzie więc dostępny nie tylko w wersji mięsnej, ale także wegetariańskiej, z uwielbianym przez wielu naszych gości roślinnym zamiennikiem mięsa. Reprezentuje to nasze podejście do zachęcania, a nie narzucania, bardziej zrównoważonych wyborów żywieniowych" – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
Oficjalna nazwa nowego burgera zostanie ogłoszona już w najbliższy czwartek, 21 marca br. Wiadomo natomiast, że produkt będzie dostępny w wersji mięsnej, zawierającej nawet dwukrotnie więcej wołowiny i sera niż podobne burgery konkurencji. Jego oryginalna receptura sięga lat 70-tych i jest związana z początkami działalności MAX Premium Burgers w Szwecji. Dodatkowo, będzie on dostępny z chrupiącym bekonem i w wersji wegetariańskiej z Plant Beef, który cieszy się dużym powodzeniem wśród gości i wyróżnia MAX Premium Burgers na tle innych sieci fast food. Nowy, podwójny burger z
Plant Beef będzie największym wegetariańskim burgerem w całym menu szwedzkiej sieci restauracji. Jego wprowadzenie jest spójne ze strategią MAX, której celem jest umożliwianie gościom dokonywania bardziej zrównoważonych wyborów żywieniowych przy jednoczesnym rzucaniu wyzwania konkurencji w zakresie dostępności opcji bezmięsnych.
"Z dumą mogę potwierdzić, że nasza nowość produktowa będzie dostępna w trzech wersjach – z wołowiną, z wołowiną i bekonem oraz w opcji wegetariańskiej. Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby nasz podwójny burger był przede wszystkim smaczniejszy od podobnych propozycji dostępnych na rynku. Z niecierpliwością czekam na pierwsze opinie naszych gości, ale mam przeczucie, że po raz kolejny zrobiliśmy to lepiej" – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Nowy produkt będzie dostępny od 21 marca br. we wszystkich restauracjach MAX w Polsce.
MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii, Danii i Egipcie. Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać menu etykietą klimatyczną już w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem. Więcej informacji o MAX Burgers: www.maxburgers.pl.
Materiał promocyjny Public Relations MAX Premium Burgers