Limitowana edycja ciastek w kolorach tęczy: Przesłanie Oreo w sprawie LGBTQ+
USA: Oreo za LGBTQ+
Pisaliśmy już o tym, że firma Cadbury usunęła napisy z opakowań swoich czekolad, by zwrócić uwagę na problem samotności wśród starszych osób. Z kolei Burger King powiększył słynne papierowe korony, które miały przypominać o zachowaniu bezpiecznej odległości w czasie pandemii. Tym razem to przedstawiciele koncernu Mondelez podjęli decyzję o zainicjowaniu akcji wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ+.
Akcja #ProudParent (ang. dumny rodzic) została zorganizowana z okazji Dnia Coming Out-u obchodzonego 11 października. Ma na celu naświetlenie problemów osób ze środowisk LGBTQ+ i okazaniu im wsparcia. W ramach niej wyprodukowano 10 tysięcy opakowań ciasteczek Oreo z nadzieniami w kolorach tęczy. Produkty nie trafią jednak do sprzedaży - można je wygrać w konkursie organizowanym na kanałach social media firmy. Dotyczy to jedynie uczestników zamieszkałych na terenie Stanów Zjednoczonych lub Puerto Rico. Akcja trwa od 9 do 30 października lub do wyczerpania zapasów.
-
Kiedy tłusty czwartek 2021? Sprawdzamy, kiedy przypada święto pączka
-
Kwiat w galaretce wygląda wprost olśniewająco. A jak go zrobić? To nie takie trudne, ale trzeba trochę cierpliwości
-
Polskie pierogi hitem sprzedaży w Niemczech. Pomógł lockdown
-
Kiełbasa kiełbasie nierówna. Jak kupić taką dobrej jakości? Co z parówkami? Są warte złej sławy? Sprawdzamy
-
Domowy kompostownik z dżdżownicami i zmywaki robione na drutach - nietypowe pomysły na typowe problemy ekologiczne
- Kuchnia polska nie ma przed tobą tajemnic? Zaraz to sprawdzimy
- Lody o smaku Majonezu Kieleckiego to hit internetu. Lodziarnia prowadzi sprzedaż na wynos
- Złota Wiśnia i Śliwka Nałęczowska - dla najbliższych sercu
- Śniadanie musi być - o tym, dlaczego śniadanie to podstawa
- Zacznij zdrowo Nowy Rok z pomysłami od Vegeta Natur