Pisaliśmy już o tym, że firma Cadbury usunęła napisy z opakowań swoich czekolad, by zwrócić uwagę na problem samotności wśród starszych osób. Z kolei Burger King powiększył słynne papierowe korony, które miały przypominać o zachowaniu bezpiecznej odległości w czasie pandemii. Tym razem to przedstawiciele koncernu Mondelez podjęli decyzję o zainicjowaniu akcji wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ+.
Akcja #ProudParent (ang. dumny rodzic) została zorganizowana z okazji Dnia Coming Out-u obchodzonego 11 października. Ma na celu naświetlenie problemów osób ze środowisk LGBTQ+ i okazaniu im wsparcia. W ramach niej wyprodukowano 10 tysięcy opakowań ciasteczek Oreo z nadzieniami w kolorach tęczy. Produkty nie trafią jednak do sprzedaży - można je wygrać w konkursie organizowanym na kanałach social media firmy. Dotyczy to jedynie uczestników zamieszkałych na terenie Stanów Zjednoczonych lub Puerto Rico. Akcja trwa od 9 do 30 października lub do wyczerpania zapasów.
Komentarze (5)
Limitowana edycja ciastek w kolorach tęczy: Przesłanie Oreo w sprawie LGBTQ+
Deklinacja zabija...