Limitowana edycja ciastek w kolorach tęczy: Przesłanie Oreo w sprawie LGBTQ+
USA: Oreo za LGBTQ+
Pisaliśmy już o tym, że firma Cadbury usunęła napisy z opakowań swoich czekolad, by zwrócić uwagę na problem samotności wśród starszych osób. Z kolei Burger King powiększył słynne papierowe korony, które miały przypominać o zachowaniu bezpiecznej odległości w czasie pandemii. Tym razem to przedstawiciele koncernu Mondelez podjęli decyzję o zainicjowaniu akcji wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ+.
Akcja #ProudParent (ang. dumny rodzic) została zorganizowana z okazji Dnia Coming Out-u obchodzonego 11 października. Ma na celu naświetlenie problemów osób ze środowisk LGBTQ+ i okazaniu im wsparcia. W ramach niej wyprodukowano 10 tysięcy opakowań ciasteczek Oreo z nadzieniami w kolorach tęczy. Produkty nie trafią jednak do sprzedaży - można je wygrać w konkursie organizowanym na kanałach social media firmy. Dotyczy to jedynie uczestników zamieszkałych na terenie Stanów Zjednoczonych lub Puerto Rico. Akcja trwa od 9 do 30 października lub do wyczerpania zapasów.
-
Toruńska knajpa nie obsługuje policjantów. Komentujący podzieleni. Właściciele: Plakat nie zniknie, zdania nie zmienimy
-
Sposób Makłowicza na wykorzystanie czerstwego chleba? Zapomnijcie o bułce tartej
-
Naleśniki i racuchy budyniowe to hit. Tym razem na budyniach zróbcie murzynka
-
Spleśniały sernik i surowy kurczak, które dobrze smakują? Szef kuchni tworzy niezwykle... nieapetyczne desery
-
Zabrakło mascarpone do deseru? Zrobienie go w domu jest banalnie proste
- Śródziemnomorskie inspiracje na talerzu - smaczne pomysły na dania z makaronem 100% durum Podravka!
- Trzepaczka z popularnej sieciówki wycofana ze sprzedaży. Masz ją w domu? Lepiej się jej pozbądź
- 5 najważniejszych zasad korzystania ze zmywarki
- Planujemy święta. Inspiracje wielkanocne na dania z jajkami [PRZEPISY]
- Rząd nagrał spot o tarczy antykryzysowej w restauracji. Właściciele: "Kompletna fikcja". Teraz się tłumaczą