W czwartek 27 maja w Warszawie otwarto dwa nowe sklepy duńskiej sieci Netto. Placówki powstały na Gocławiu i na Mokotowie, w lokalach, w których wcześniej było Tesco. Pierwsza z nich ma 1050 metrów kwadratowych, druga - 650.
Z wypowiedzi Krzysztofa Kamińskiego, Dyrektora Operacyjnego Netto, dla serwisu Warszawa NaszeMiasto wynika, że w innych miejscowościach w Polsce, w wielu miejscach, gdzie było Tesco, otworzą się właśnie sklepy Netto. Kamiński dodaje:
Asortyment sklepów Netto odpowiada na potrzeby naszych klientów, obejmując produkty marki własnej i marki producenckie. Całe mnóstwo produktów na naszych półkach pochodzi od polskich dostawców, z czego jesteśmy szczególnie dumni. Skupiamy się na tym, by oferować asortyment najwyższej jakości w najlepszych możliwych cenach. Dodatkowo szereg obecnych w każdym tygodniu promocji pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. W Netto dobre oferty po prostu się kumulują, a ceny są rozsądne na co dzień
W pierwszych dniach funkcjonowania nowo otwartych sklepów Netto przygotowano liczne atrakcje. W sobotę 29 maja dzieci będą mogły wziąć udział w konkursie plastycznym. Klienci będą tez mieli szansę na wygraną w loterii z nagrodami.
Przygotowana została również atrakcyjna oferta promocyjna. Przeceniono m.in. wybrane owoce i warzywa, świeże mięso i pieczywo. W dobrych cenach kupimy także pieluszki i chusteczki nawilżane dla niemowląt, myjki do szyb, mopy, a także meble. Promocją zostały objęte także niektóre sprzęty elektroniczne, np. powerbanki, kamery internetowe i słuchawki bezprzewodowe.