Lody Ekipa zyskały ogromną popularność już w pierwszych dniach od pojawienia się w sklepach. Z punktów sprzedaży znikały w ekspresowym tempie, co przekładało się na jeszcze większy popyt. Na tyle duży, że ludzie zaczęli handlować w sieci opakowaniami po nich - i nie mówimy tu o małych kwotach:
Choć w sklepach pojawiły się w marcu i wraz z upływem czasu kontrowersje nieco przycichły, lody Ekipa dalej cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Jak wynika z analizy Centrum Monitorowania Rynku, to najlepiej sprzedające się lody do 65 g w 2021 roku, czytamy na portalu Wirtualne Media. Na ten moment odpowiadają za niemal 50 proc. sprzedaży wszystkich mniejszych lodów w sklepach o powierzchni do 300 mkw. Oznacza to, że połowa lodów, które kupujemy w małych sklepach to właśnie lody Ekipa.
Firma Koral skorzystała na współpracy z youtuberami. Do tej pory ich produkty reklamowało wiele gwiazd, m.in. Maryla Rodowicz, Doda czy Maciej Musiał, jednak od 40 lat nikt nie wyciągnął ich na tak wysoki poziom sprzedaży, jak Ekipa Friza. Według przedstawicieli marki, lody Ekipa sprzedają się o co najmniej 300 proc. lepiej niż inne dotychczasowe nowości z oferty Koral.
Macie ochotę na lody Ekipa, ale zabrakło ich w sklepie? Zróbcie je samodzielnie:
Jedliście już lody Ekipa? Są warte tego całego szumu?