Zakupy bez wychodzenia z domu - Kaufland wprowadza sprzedaż najpotrzebniejszych produktów z dostawą do klienta

Sieć Kaufland we współpracy ze sklepem Mango 2 kwietnia br. rozpoczyna sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. Dzięki temu klienci będą mogli zrobić zakupy bez wychodzenia z domów.

Paczki będzie można zamówić za pośrednictwem internetowego sklepu Mango. Przesyłki będą dostarczane w ciągu 48 godzin od chwili zamówienia. Znajdzie się w nich 30 podstawowych produktów, które cieszą się popularnością wśród klientów sieci Kaufland. Będą to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy. Ceny produktów będą identyczne jak te w sklepie stacjonarnym – koszt pojedynczej paczki wyniesie 115,98 zł, a przesyłki 19,99 zł.

W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango. Dzięki temu rozwiązaniu klienci bez wychodzenia z domu będą mogli zaopatrzyć się w niezbędne artykuły szybko i wygodnie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Paczki będzie można także testowo kupić w kilkunastu sklepach Kaufland: we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni.

Sieć Kaufland liczy w Polsce obecnie 220 sklepów, a jej asortyment obejmuje w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów, w tym produkty świeże – owoce, warzywa, produkty mleczne, mięsa czy sery.

***

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 220 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem” sieć podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.