kampania

Więcej o:

kampania

  • DZT rozszerza kampanię marketingową #DiscoverGermanyFromHome

    na podróżowanie po Niemczech. Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech. Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI. Dzięki niemu, goście

  • Kampania promocyjna serków homogenizowanych OSM Piątnica

    W spotach reklamowych obecnej kampanii po raz kolejny występuje znana już konsumentom Babcia Eugenia, a koncepcja kreatywna opiera się na podkreśleniu wyjątkowego smaku serków ? najlepszej przekąski w ciągu dnia. Takie słodkie coś na ząb ? z Piątnicy, no bo skąd! Serki homogenizowane z Piątnicy

  • Big-Active z kampanią herbat zielonych

    100% czystej zielonej herbaty. Pod koniec września marka Big-Active wystartowała z kampanią promującą swoje portfolio herbat zielonych. W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych, reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei, w serwisach VoD kampania

  • Christina Aguilera i Latto gwiazdami najnowszej kampanii Pyszne.pl

    wybór i jakość potraw dostępnych na Pyszne.pl. Gwiazdy muzyki w kampanii Pyszne.pl Najnowsza odsłona ?Czy ktoś powiedział" zachwyci fanów nie tylko nieoczekiwanym brzmieniem, ale także efektownym teledyskiem. Niezwykły charakter kreacji sprawia, że Pyszne.pl ożywa w nowym wymiarze ? pokazując, że oferta

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Milka. Sercem z Naszymi"

    Wsparcie 360 stopni w ramach kampanii ?Milka. Sercem z Naszymi? Kampania pod hasłem ?Milka. Sercem z Naszymi?, startująca 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. - Skoki narciarskie w naszym kraju

  • Nowa kampania Rainbow Tours

    W pierwszej taryfie mamy do wyboru 16 Figloklubów, czyli rodzinnych klubów Rainbow, oraz inne hotele oferujące wypoczynek dla rodzin. Rodzice mogą liczyć na zniżki do 24 proc. i specjalne ceny dla dzieci - od 599 zł. Wybierając "Plażę pod nosem", dostaniemy rabat do 24 proc. Promocją objęte są

  • "Herbapol-Lublin" kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

    . W kampanii zaakcentowano naturalność i eksperckość produktów tworzących portfolio marki. Do końca kwietnia 2020 roku spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze

  • Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię "What is left to discover?"

    Odkrywanie jest nieodłączną częścią DNA marki Jack Wolfskin. Wraz z nową kampanią wilczy brand pragnie pokazać, jak wiele wyjątkowych i godnych podziwu miejsc na świecie czeka jeszcze na poznanie. W spotach promujących kampanię ambasadorzy marki, w tym m.in. Bear Grylls, Eric Larsen, Angela

  • Perfetto moment z Bradem Pitt'em w nowej kampanii De'Longhi

    przeżyć dobre i autentycznie chwile. Chwile dla siebie, chwile z rodziną, chwile z przyjaciółmi. De?Longhi wierzy, że w życiu pięknych może być wiele chwil - nawet tych z pozoru codziennych. Bo bardzo często częścią tej pięknej chwili jest kawa. Dla Brada Pitta, który został ambasadorem kampanii marki

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.