logo

Więcej o:

logo

  • Diamant z nowym logo

    Marka Diamant posługiwała się swoim logo od ponad 25 lat, kiedy to w 1996 r. po raz pierwszy rozpoczęto produkcję i sprzedaż cukru w Polsce. Ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany ? Pfeifer & Langen, jako właściciel marki, odświeżył znak firmowy nadając mu nowoczesności

  • Instagram zmienił swoje sztandarowe logo!

    Poprzednie logo, z którym wszyscy kojarzyli Instagram, to wizerunek starego aparatu fotograficznego z tęczowym elementem w lewym, górnym rogu. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli marek. Nowa ikona jest uproszczonym obrazem kamery z czterema kolorowymi paskami w odcieniach wschodu słońca

  • Nowe logo Tarnowa

    Projekt Alicji Ozaist z Krakowa zwyciężył w ogłoszonym przez prezydenta Tarnowa konkursie, pokonując 328 innych. 11-osobowe jury oceniało min. estetykę, wartość merytoryczną, formę i przeznaczenie projektów. www.tarnow.pl

  • Rosjanie już wiedzą, czym zastąpią McDonald's. Logo wygląda znajomo

    Więcej aktualności ze świata gastronomii znajdziecie na stronie głównej Gazeta.pl. "Wujek Wania" - tak ma nazywać się rosyjska sieć fast-foodów, która zastąpi popularnego giganta McDonald's. Twórcy pomysłu nie pokusili się o oryginalność. Logo do złudzenia przypomina słynne, amerykańskie łuki

  • Ten quiz udowodni wam, jak bardzo ulegliście komercji. Nawet podświadomie

    Serię grafik ze zmodyfikowanymi logami firm przygotował portugalski projektant Pedro Almeida. Grafiki zamieścił w serwisie Behance, który skupia młodych artystów z całego świata. Jego cykl "Power of Brands - Minimal logos" zobaczyło już blisko 20 tysięcy internautów. Przygotowując ten projekt

  • Zmiany w sieci sklepów Agata Meble

    Sieć salonów Agata Meble zmienia logo - wkrótce będą to salony Agata, a skróconej nazwie towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. W najbliższym czasie każdy salon z tej sieci zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie

  • Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

    społeczności rolników. Działania firmy odpowiadają na potrzeby współczesnego świata, zachodzące zmiany klimatyczne, a także oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na skład produktów oraz pochodzenie poszczególnych składników. Logo programu Harmony na opakowaniach Delicji jest gwarancją