Logo Burger Kinga od lat pozostawało takie samo. W tym roku postanowiono jednak zmienić ten najbardziej rozpoznawalny symbol sieciówki. Co popchnęło przedstawicieli do takiej decyzji? Zdrowe jedzenie. Ironia?
Przedstawiciele sieciówki stwierdzili, że logo wymaga odświeżenia. Nowy symbol sieciówki powinien odwzorowywać rzeczywistość i być zgodny z nowym podejściem marki, która zmieniła nieco strategię sprzedażową. Stawia na naturalność i podwyższenie jakości - zdrowsze burgery bez konserwantów. Jak czytamy na stronie Business Insider:
Usunęliśmy niebieską obręcz, ponieważ nie ma niebieskiego jedzenia. Bułki w rzeczywistości nie błyszczą, więc to też musieliśmy zmienić
- powiedział Fernando Machado, dyrektor marketingu na skalę światową.
Twórcy loga chcieli, by nowy symbol kojarzył się apetycznie i znajomo, dlatego nawiązali do identyfikacji sprzed 20 lat. Nie umknęło to uwadze wielu osób. Na mediach społecznościowych można doszukać się niezbyt sprzyjających komentarzy
Wszyscy ekscytują się nowym logiem Burger Kinga podczas gdy jedyne, co zrobili, to powrót do starego.
Jestem prawie pewien, że nowe logo Burger Kinga jest takie samo, jak wtedy, gdy tam ostatnio jadłem - w 1979 roku
- czytamy na Daily Mail. Ale są też pozytywne reakcje. Wiele osób stwierdziło, że nowe logo jest przyjemne dla oka i kojarzy się ze starymi, dobrymi czasami.
A wy co sądzicie? Nowy symbol wzbudza miłe skojarzenia?