• Link został skopiowany

Wyjątkowa nowość. Czekolada Milka z kruchymi ciasteczkami

Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.
Wyjątkowa nowość. Czekolada Milka z kruchymi ciasteczkami
fot. materiał promocyjny PR

Na początku kwietnia marka Milka zaskoczyła konsumentów wyjątkową nowością - czekoladą Milka Biscoff, czyli innowacyjnym połączeniem delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. To efekt strategicznej współpracy dwóch globalnych gigantów - Mondelez International i Lotus Bakeries - którzy postanowili połączyć swoje ikoniczne marki, by tworzyć innowacje odpowiadające na zmieniające się potrzeby konsumentów. Połączenie delikatności czekolady Milka z wyrazistym smakiem ciasteczek Biscoff to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów oryginalnymi połączeniami. Milka Biscoff dostępna jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka, co czyni ją limitowaną propozycją dla miłośników nowych smaków.

Polacy kochają czekoladę - rynek rośnie, a konsumenci szukają nowości

Rynek czekolady w Polsce notuje dynamiczny wzrost wartościowy, a dane rynkowe jednoznacznie wskazują, że Polacy nie tylko kochają czekoladę, ale też z entuzjazmem sięgają po nowości. Według analiz Nielsen, aż 25% konsumentów aktywnie poszukuje nowych marek i produktów, co czyni segment czekoladowy niezwykle chłonnym i otwartym na innowacje. Produkty czekoladowe przynajmniej raz w roku trafiają do koszyka zakupowego ponad 99% Polaków, a klasyczne tabliczki czekolady - do ponad 95%. To wyraźny sygnał dla producentów i detalistów: słodkie nowości to nie tylko trend, ale realna szansa na wzrost sprzedaży i budowę lojalności konsumenckiej.

***

Materiał promocyjny PR marki Milka

Więcej o: