Nowy typ obsługi klienta po pandemii: Filmik ze "szkolenia" w cukierni robi furorę w sieci

Przez pandemię koronawirusa lokale gastronomiczne nie mogą przyjmować gości. Jednak wskazane jest, by właściciele już zastanawiali się, jak będą funkcjonować, gdy sytuacja się unormuje. Tak się stało w przypadku warszawskiej sieci cukierni.

Knajpy wciąż zamknięte, ale gdy to się skończy...

Wielu właścicieli lokali gastronomicznych już snuje plany w przyszłość i zastanawia się nad rozwiązaniami dla swoich restauracji w czasach, gdy koronawirus nie będzie już takim zagrożeniem. Prezes sieci cukierni Deseo nie potrzebował wiele czasu, by "przeszkolić" personel swoich lokali z nowego typu obsługi klienta. Kilka dni temu na Facebooku cukierni pojawił się filmik, w którym pracownicy zaprezentowali efekty szkolenia. Słowo "specyficzne" chyba najlepiej obrazuje charakter nowej obsługi.

Drodzy Goście, jakość obsługi Gościa była dla DESEO zawsze priorytetem, dlatego dziś rozpoczęliśmy szkolenia naszego personelu z nowych zasad obsługi Gościa, uwzględniających prawdopodobne obostrzenia w funkcjonowaniu lokali gastronomicznych w czasach popandemicznych

- czytamy w poście.

Nagranie to oczywiście humorystyczna odpowiedź na to, co dzieje się w świecie gastronomii przez panująca pandemię. Wszystkich zasmuconych losem naczyń i jedzenia uspokojono - to produkty, które były przeznaczone na straty, czyli niejadalne ciastka oraz uszkodzone filiżanki i talerzyki. Jedno trzeba przyznać, zachowana odległość od gości jest poprawna.

Zobacz wideo Nabraliście ochoty na coś słodkiego? Przygotujcie z nami proste desery.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.