Wielu właścicieli lokali gastronomicznych już snuje plany w przyszłość i zastanawia się nad rozwiązaniami dla swoich restauracji w czasach, gdy koronawirus nie będzie już takim zagrożeniem. Prezes sieci cukierni Deseo nie potrzebował wiele czasu, by "przeszkolić" personel swoich lokali z nowego typu obsługi klienta. Kilka dni temu na Facebooku cukierni pojawił się filmik, w którym pracownicy zaprezentowali efekty szkolenia. Słowo "specyficzne" chyba najlepiej obrazuje charakter nowej obsługi.
Drodzy Goście, jakość obsługi Gościa była dla DESEO zawsze priorytetem, dlatego dziś rozpoczęliśmy szkolenia naszego personelu z nowych zasad obsługi Gościa, uwzględniających prawdopodobne obostrzenia w funkcjonowaniu lokali gastronomicznych w czasach popandemicznych
- czytamy w poście.
Nagranie to oczywiście humorystyczna odpowiedź na to, co dzieje się w świecie gastronomii przez panująca pandemię. Wszystkich zasmuconych losem naczyń i jedzenia uspokojono - to produkty, które były przeznaczone na straty, czyli niejadalne ciastka oraz uszkodzone filiżanki i talerzyki. Jedno trzeba przyznać, zachowana odległość od gości jest poprawna.