Coca-Cola będzie miała nowy smak. Wybrali go sami klienci

Wraz ze zmianami naszych preferencji i nawyków muszą zmieniać się także oferty na rynku. Klasyczne smaki są zastępowane nowymi, a producenci walczą o przyciągnięcie nowych oraz zatrzymanie starych klientów. Po badaniu preferencji klientów koncern Coca-Cola postanowił wprowadzić nowy smak napoju, który od lat cieszy się ogromną popularnością.

Chyba nie ma osoby, która nie słyszała o Coca-Coli. W sprzedaży dostępne są różne warianty tego napoju, ale producent rzadko wprowadza zaskakujące nowości, stawiając na sprawdzone smaki. Jednak po przeprowadzeniu badań za pomocą automatów do napojów Freestyle (dostępnych w Stanach Zjednoczonych), podjęto decyzję o wprowadzeniu nowej wersji coli. Raczej nie ma się co spodziewać, że do sprzedaży trafi popularna wśród niektórych osób mieszanka coli z mlekiem (więcej o tym: Ludzie piją... colę z mlekiem. Okazuje się, że to nie nowa moda, tylko coś, co robi się od lat). Tym razem padło na duet wanilia i wiśnia.

Nowy smak Coca-Coli

Coca-Cola Cherry Vanila już niedługo trafi do sklepów w USA. Firma przeprowadziła szczegółowe badanie dotyczące preferencji osób korzystających z automatów Freestyle, w których można mieszać dostępne smaki. Maszyny są podłączone do specjalnej platformy gromadzącej i analizującej dane. Coca-Cola chce wychodzić naprzeciw preferencjom klientów, więc koniecznym było dowiedzenie się, czego oczekują. Nowa wersja napoju będzie dostępna w USA. Nie ma jeszcze informacji, czy będzie można ją dostać również w innych krajach.

Zobacz wideo Zobacz również: Słodsze oblicze kurczaka - udka w coli

Rynek wymaga zmian

Rynek napojów gazowanych będzie ulegał przekształceniom, gdyż państwa planują podejmowanie działań dotyczących walki z nadmierną nadwagą i otyłością. Odbije się to z pewnością na producentach przekąsek i napojów słodzonych, którzy wciąż muszą przyciągać klientów. Poszerzanie oferty będzie więc głównym celem wielkich koncernów, tak jak ma to miejsce w przypadku Coca-Coli i jej prezesa Jamesa Quincey'a. Wiadome jest, że plany rozwoju firmy będą dotyczyć rozbudowywania puli wytwarzanych produktów, by zapewnić sobie stałe miejsce na rynku.

Więcej o:
Copyright © Agora SA