Co prawda jedzenie samego keczupu raczej nie kojarzy się z pasjonującym zajęciem, jednak firma Heinz wpadła na pomysł, jak zająć wszystkich znudzonych przesiadywaniem w domu, a jednocześnie zareklamować swoje produkty godnie - jak na giganta przystało. Na Facebooku marki pojawiło się zdjęcie puzzli. Niby nic, a jednak wzbudziło ciekawość wielu osób. Na kartonikach bowiem nie ma żadnego nadruku. Jedyną dekorację stanowi jednolita barwa wszystkich części - to oczywiście typowo "heinzowska" czerwień.
Zestaw puzzli składa się z 570 elementów i zostało wyprodukowanych 57 takich paczek. Dlaczego akurat takie liczby? '57' reprezentuje liczbę różnych wersji popularnego keczupu, które dostępne są w sklepach na całym świecie.
Wszystkie zestawy można wygrać w konkursie. By tak się stało, należy napisać pod postem, jakie są wasze sposoby na walkę z nudą podczas rekomendowanej izolacji.
Co sądzicie o takim sposobie na zabicie czasu? A może już wzięliście udział w konkursie?